FireWorkFlux's Video's

Goeiedag,

Ik zal dit topic de komende tijd gebruiken om filmpjes die ik t/m 31 December maak.
Sorry als de kwaliteit niet optimaal is maar ik film met m'n telefoon omdat mijn camera niet helemaal functioneerd.

2 Rotjes vannochtend afgestoken. (26 November)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een sterretje ergens in Juni afgestoken om m'n telefoon camera te testen.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een klein heksenkringetje jaarwisseling 09/10
+ YouTube Video

111 Shots Ratelband van GBV jaarwisseling 08/09
+ YouTube Video

Babypijl Fluit GBV jaarwisseling 08/09
+ YouTube Video

Een rotje op een afstand van 1 meter GBV (Begin Januari 2009)
+ YouTube Video

Een grondbloem op een afstand van 1 meter GBV (Begin Januari 2009)
+ YouTube Video

Een klein heksenkringetje van rotjes jaarwisseling 09/10
+ YouTube Video

4 Filmpjes van een demo van Xena eind Augustus.
+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Ik zal de komende tijd nog wat meer filmpjes maken.. (A)

Groetjes,

Weet je toevallig welke cake er begint in het één na laatste filmpje? Ziet er geweldig uit hoe dat goud blijft hangen :)

Voor de rest leuke filmpjes, maar misschien is een statief een idee? Krijg je niet zo'n 'lamme arm' van en is wat prettiger om naar te kijken :)

Weet je toevallig welke cake er begint in het één na laatste filmpje? Ziet er geweldig uit hoe dat goud blijft hangen :)

Voor de rest leuke filmpjes, maar misschien is een statief een idee? Krijg je niet zo'n 'lamme arm' van en is wat prettiger om naar te kijken :)
volgensmij een cake van bonfire oriantal:)

Back
Bovenaan