Fireval No.11 - GBV-WECO Fireval 2016

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Geef jouw mening over onderstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling.
Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats ze zeker!
Je zal het beoordelen op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.

Netto Kruitgewicht: 360 gram
Aantal Schoten: 20
Richtprijs: € 35 - 40

mooie cake, maar gezien de richtprijs zou ik deze als verkoper niet aanraden. daar is een crossette effect te suf voor. de consument heeft liever wat meer spektakel, zeker voor 35 a 40 euro. het gouden effect is zeer mooi!!

Leuke cake met die crossette er tussendoor alleen vind ik de prijs dan wel een beetje aan de hoge kant voor wat je er voor terug krijgt.

Mooi goed verzorgt effect zonder dat het goud de crossette direct plat slaat, wel aan de prijs.

Had de cake alleen het goud gehad was dit een echte topper geweest.
De crossette tussendoor vind ik persoonlijk erg mooi, maar de prijs is dan echt te hoog.

Erg mooie combinatie van effecten en kleur. Gouden boeketten zijn top, graag een cake(je) met enkel die boeketten. Crossettes geven hem net dat extraatje, maar zal vast flink meewegen in de prijs, die is aan de hoge kant.

Ik vond dit eigenlijk een hele bijzondere combinatie. Zo'n groot goud effect in combinatie met de rode crossette zie ik nauwlijke bij consumentenvuurwerk. Past super bij elkaar vind ik. Voor 35 euro vind ik het nog te doen en heb deze cake daarom ook een 8+ gegeven.

Back
Bovenaan