Finishing Touch

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 823
Artikelnaam: Finishing Touch
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 267 gram
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: 30 shots fancake
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 18,50 euro

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben heel erg benieuwd naar deze cake, jullie meningen zijn erg goed, 30 schoten, lage prijs, waaier vorm. Hopelijk snel een filmpje te zien. :)

Ziet er verrassend goed uit voor die 18,50! :shocked: Leuk concept, zo op die manier schieten. Is nog niet vaak toegepast. Voor het geld vind ik het echt wel een leuk cakeje. Niets spectaculairs, maar prijstechnisch dik in orde. De effecten lijken wel oké.
Eentje om in de gaten te houden tijdens een demo. Hoe was de burst?

Ik kan de schiet richtingen niet volgen maar dat vind ik juist het leuke aan deze cake, hij is origineel en heeft goede effecten. Voor die prijs overtreft hij zeker Overload uit de Dynasty serie en komt deze daarvoor ook in de plaats op de lijst.

Top cake! :)

Ik sluit me daar bij aan; een goede fanshape voor die prijs is geweldig. Onmogelijk hier aan voorbij te gaan

Altijd al een waaier willen hebben, maar de meeste waren of superslecht of te duur. Deze daarentegen, is lekker geprijsd, maar nog niet echt de waaier die ik zoek.

Ook dit is weer geweldig. Meer dan 200 gram en toch nog onder de 20 euro. Mooie effecten, diverse schietrichtingen en een lage prijs: wat wil je nog meer?

Wat een heerlijke waaier zeg. dit vind ik echt een topper ten eerste voor de uitwerkingen en ten tweede voor het prijs kaartje wat er aan vast zit.

In het filmpje zijn er 2 cakes simultaan geschoten, maar wat mij opvalt is dat ze aan het einde nog steeds met elkaar synchroom lopen. Vooral met waaiers zie je vaak dat er na 'n tijdje eentje achterloopt, maar bij deze dus niet!

Kwaliteit en aanrader! :cool:

Gelukkig zijn er dit jaar ook nieuwe producten van lidu met een juiste prijs. Mooie combinatie aan effecten. Wel snel afgelopen voor een 30shots cake, maar dat is voor deze prijs niet erg.

ik had eigenlijk meer gehoopt op een kleiner broertje van the fan.
maar dit is zeker niet slecht te noemen, en dat voor die prijs....

Deze vanavond op de demo gezien. Opzich een leuke cake met mooie effecten, het is alleen niet bepaald mij smaak.
Dit komt vooral door het om en om links, rechts schieten, iets wat ik niet echt geweldig vind.
Maar voor het bedrag, absoluut een leuk potje om te zien!

Ik zie het vuurwerk niet echt helder op geen enkel filmpje..kan 18.50 goedkoop lijken, maar goedkoop kan ook duurkoop worden als je er niks aan vindt. Dan heb ik liever een Battle van Dynasty voor 14.50

De burst is Goed! De effect grote was ja..Hoe zal ik het zeggen (weet niet goed hoe ik het moet zeggen), gemiddeld?

Doordat er een snel tempo inzit vulde hij de lucht goed!:)

Dit is echt een heel leuk ding, zeker gezien de prijs! Schiet op een redelijk unieke wijze de aardige boeketten de lucht in en de bursts daarbij zijn ook niet slecht.

Filmpje:

Back
Bovenaan