Final Show

Vuurwerkbieb

VWC lid
Hallo Allemaal,

Is er iemand die wat meer weet van de:

Final Show van Hardix? en dan het liefst een filmpje

Ik kwam toevallig een foto tegen van de final show op een hyvespagina van iemand, deze voeg ik als bijlage toe

De enige informatie die ik wel kon vinden is van:

TenJ

19 juni 2007, 20:30

Bij Hardix had je ook nog het duurste 500 grams blok, namelijk:

Naam: Final Show
Kruitinhoud: 500 Gram
Aantal shots: 196
Prijs: 125,- Euro
Hoogte: Zo 125 meter moeten zijn, maar dat kan natuurlijk nooit.
Productnummer bij Harry's Vuurwerkhal: 425
Effect: Weet ik niet precies meer, eerst (volgens mij) 3 rijen van 7 met gekleurde ballen (niet echt tails) dan een rij van 7 crackling willows, dan weer 3 rijen gekleurde ballen, dan weer een rij crackling willows, en zo door.

Vondt die pas echt tegenvallen voor de prijs! Nog liever 1x Outblast! Dit was echt een bundel romeinse kaarsen met een cake met crackling willows!

Rob, Vuurwerkcrew heeft in 2007 Hardix Vuurwerk bezocht, zoals wij tegenwoordig bijna elke importeur jaarlijks gaan bezoeken.

Tijdens het bezoek aan Hardix viel ons de monstercake Final show ook direct op.
Een kollosaal ding, hij stond fier vooraan in de showroom.

De Final Show heeft nooit in de catalogus gestaan. Hij was op verzoek van slechts een paar winkeliers in een kleine hoeveelheid bij de fabriek in China besteld.
Deze winkeliers wilden per se een grote en dure cake in het assortiment hebben om ook aan die wensen te kunnen voldoen.

Hardix wilde niet het risico nemen om een grote bestelling te doen met een mogelijke onverkoopbaarheid. Daarnaast speelde ook de opslagcapaciteit een rol.

Hardix heeft momenteel nog een kleine voorraad van deze cake,s.

De cake is nooit geshowd tijdens een demo.
Daarom ben ik bang dat er geen film beschikbaar zal zijn.

De cake is nooit geshowd tijdens een demo.
Daarom ben ik bang dat er geen film beschikbaar zal zijn.

hoi fred,

bedankt voor je reactie,

ik heb iets leuks voor je:

(neeeeee dit is NIET WEER RECLAME: voor de "zeikerds" onder ons ;) )

maar op www.megavuurwerk.hyves.nl staat de finale show van mega vuurwerk leeuwarden: vanaf 1:00 zie je gekleurde ballen (beetje romeinse kaars achtig) komen met knettereffect die van links naar rechts gaan, dat moet em zijn......tis alleen ***** dat in die finale 50 500grams blokken worden afgestoken, waardoor ik het effect van die final show nooit in solo heb kunnen zien...daarom ben ik nogsteeds zo benieuwd of daar misschien ergens nog een filmpje van is...

ja Rob ik heb die Final show in de handen :D :p

Als het goed is heb ik het filmpje van de final show nog ergens maar an solo :wink:
Moet ik alleen ff zoeken en ff uit de film knippen.

Ik had ook de eer om hem aan te steken ^^ :)

hey dus jij bent bert, leuk dat je ff hebt gereageert!

dus jij bent in het bezit van een solo film van de final show?

ik weet wel zeker dat je hier heel veel mensen blij mee maakt!

gr. Rob

Laatst bewerkt door een moderator:
aangezien hardix heel veel samen doet met panda en dus ook potten blijkbaar omlabeld heb ik per ongeluk met toeval deze pot gevonden bij de product films

ik kan het fout hebben maar als ik kijk naar de opbouw en de hoeveel shots moet dit hem wel zijn.

http://pl.youtube.com/watch?v=Cn3u-VmSAMk

Volgens mij heb je nog gelijk ook, erg goed zoekwerk.

maar panda? wat is dat voor importeur? heb je daar meer informatie over? even beetje offtopic info, maar maak daar anders een nieuw topic van aan...erg interessant....

Thnx:) ja panda is een merk wat voorheen en ik geloof nog steeds in belgie verkocht wordt. Panda fireworks is een fabriek in china die erg veel producten onder zijn label heeft.

linkje naar de website

http://www.pandafireworks.com/en/index.asp

Er zijn veel bedrijven die in deze zelfde fabriek sierblokjes laten maken waaronder dus hardix maar ook sommige proline artikelen komen hiervandaan en ik meen zelfs ook lidu en starcollection artikelen.

Hardix koopt niet meer bij Panda Fireworks. We hebben dit een aantal jaren gedaan maar zijn overgestapt op een (paar) andere leverancier(s).

Die pot is dus niet van Panda, maar het is wel de final show...Respect dat je hem gevonden hebt zeg. Het is een productfilm van Super power uit Polen, en ik weet dat zij toen ook deze cake gekocht hebben in China.

Ja sorry ik kan er niks aan doen.
Er is heleboel mis gegaan met mijn pc.
Rob kan het bevestigen.:wink:

Het uploaden naar vuurwerk crew ging niet goed.

Dus dan maar ff via google.
Na veel pijn en moeite is het me nu eindelijk gelukt en hier is ff een laag kwaliteids filmpje.
http://video.google.com/videoplay?docid=-7120604183421216787

uploaden op vuurwerkcrew komt nog wel goed.

Laterzz:bye:

en dit is een 100 % waarheid filmpje van de final show want bert heeft em zelf afstoken.....het vorige filmpje, waarvan roderick zegt dat het een "omgelabelde versie" betreft van de final show is dus niet waar......of er zijn zoals bij veel B&W potskes verschillende versies van de "final show" in omloop.

in ieder geval super dat de final show eindelijk op film staat.....maar daar en tegen het nadeel: wie em nu nog wil hebben, mag em nu alvast achteruit laten leggen, want er zijn er nog maar een paar en ze worden niet opnieuw besteld ;)

Back
Bovenaan