Final Fall Out

Aftershock

VWC lid
Artikelnummer: 678
Artikelnaam: Final fall out
Bruto Gewicht: 3660 gram
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 37 shots
Effectomschrijving: Time rain, willow
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €49,95

678-final-fall-out-i.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je wel Aftershock voor het plaatsen van de nieuwste 500 grammer van Vuurwerkland.
Het lijkt net of deze cake voor mij gemaakt is.
En 500 gram, en willows met time rain, prachtige effecten, en de mooie kleuren paars met groen. Voor een redelijke prijs
Ik ben meer dan geinteresseerd.

deze cake heeft bijna alle kleuren van de regenboog
mooie brede efecketen tempo is wat aan de lage kant
maar niet te min een degelijke cake :wink:

Het is dus gewoon een omgelabelde Ground Zero. Hoewel dit effect is anders dan bij de Ground Zero van vorig jaar.

Ik vond dit één van de mooiste cakes van Brave en Wichers.. Maar goed er zijn nu al zoveel filmpjes met andere effekten (zie dit topic maar eens). Bij Brave en Wichers weet je helaas nooit zeker of een bepaald effekt ook behouden blijft.

erg mooi potje , deze zet ik alvast op de ideeen lijst voor 2009 - 2010 :cool: .

goeie harde crackling willows omringt door felle kleuren , toppertje voor die prijs .

Koop hem :D Kan je garanderen dat je er geen spijt van krijgt :)

Helemaal mee eens. Heb deze cake vorig jaar gehad, en was er zeer over te spreken: Harde burst, mooie grote en heldere uitwerkingen. Deze komt er dit jaar weer in (mits de prijs niet teveel is gestegen).

Hij is erg mooi hoor, maar ik vind het een beetje zonde dat die fluiters er doorheen zitten. Maar als anderen zeggen dat ik er geen spijt van zal gaan krijgen, koop ik hem misschien toch.

Voor mensen die deze nog niet heb gehad ik ken jullie hem egt aanrader hoor want is egt een super pot had hem zelf ook en heb egt grote boeketten en zit goed tempo en fluit finale is ook goed te doen.. :cool:

Ik verbaas me over hoe weinig reacties hierover zijn. Een hele mooie pot. Afgelopen jaarwisseling afgestoken en zie hier het resultaat: :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan