Films producten Bonfireworks

moontan

VWC lid
De eerste livebeelden van Bonfireworks producten zijn beschikbaar
Met grote dank aan member Hutter
Geschoten tijdens demo van ANO Vuurwerk in Milheeze

Op het filmpje staan 10 producten, achtereenvolgens:

Midnigt Deligt.
Gorgeous.
Wodka blue.
Endeavour.
The wave.
Sun rise.
Earthquake.
Outrageous.
Blessing pearls.
Crazy thunder.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nou, 't ziet er net zo uit als de filmpjes uit China! Ook het blauw bij de Wodka Blue is mooi zichtbaar, het goud van de Sunrise lijkt te dun voor de camera, en wat is die Outrageous toch prachtig.
Blessing Pearls vind ik tegenvallen, net als The Wave: kleuren zijn snel weg, en waves zijn dun en boeketgrootte kleiner dan verwacht. Earthquake valt me hier dan weer verrassend positief op; inderdaad zijn die kleuren erg goed.

Ik geloof dat ik niet teleurgesteld ga worden met mijn grote bestelling Bonfireworks!

Dank voor de film, Hutter!

Bedankt voor het plaatsen, krijg hierbij toch wel redelijk goede 1e impressie.
Wat me vooral opvalt in negatieve zin, is dat de Sunrise op deze demo film behoorlijk slecht uit de verf komt.

Vind met name de Gorgeous, Wodka Blue, Earthquake, en de Outrageous toch wel de betere cakes van bonfire na het zien van de eerste beelden.

Het effect van Sunrise is ook erg moeilijk te filmen, omdat het een niet heel fel, goud effect is. Ik weet wel zeker dat dit in praktijk een prachtige cake is. Wodka blue is iets anders dan op de china film. Ik vind die op de china film mooier, ik zie liever een dikke palm.

Leuk: ik vind het juist mooi dat er nu meer blauw inzit, de palms vind ik nog steeds goed.

Dat goud van Sunrise lijkt inderdaad te dun voor de film: je ziet net nog de randen van de boeketten, en dan zie je dat ze toch goed groot zijn.

De eerste livebeelden van Bonfireworks producten zijn beschikbaar
Met grote dank aan member Hutter
Geschoten tijdens demo van ANO Vuurwerk in Milheeze

Op het filmpje staan 10 producten, achtereenvolgens:

Midnigt Deligt.
Gorgeous.
Wodka blue.
Endeavour.
The wave.
Sun rise.
Earthquake.
Outrageous.
Blessing pearls.
Crazy thunder.

Ik ben blij dat ik op deze manier ook mijn steentje kan bijdragen aan dit mooie forum.
Alleen zonder steun van andere zou dit voor mij ook niet mogelijk zijn.

Bij deze wil ik m'n neefje member bryan5161 en z'n vader (op FPM master-G) bedanken voor het rijden naar div demo's.

Heel erg bedankt hutter! :)..

Nu weet ik eindelijk wat me te wachten staat.. De enige tegenvaller vind ik de wodka blue, voor de rest zijn het allemaal plaatjes!

Ben blij dat de effecten hetzelfde zijn als de bon filmpjes.Zeker omdat ik de halve collectie al besteld had in Eden.
i'm happy.

en hutter bedankt voor de film.

bedankt hutter
leuk om zo de beelden van bonfireworks live te zien
nu weet ik weer wat ik wel en niet ga kopen:D

Hoe vonden jullie(mensen die de cakes live hebben gezien) de cakes van Bonfireworks presenteren in verhouding tot andere Nederlandse merken als Wolff of Zena? Ik ben namelijk van plan veel cakes van Bonfireworks te halen.

Mooie impressie van deze lijn, ben er heel content mee.
Heb dit jaar voor zo'n 200 euries aan bonfireworks, was een gokje, heb ze nog nooit gehad, maar het beloofd veel goeds zo te zien!
met wolff en b en w erbij is mijn avond al gegarandeerd goed!

Heb na het zien van het filmpje geen spijt dat ik voornamelijk Bonfireworks heb gekozen.
Alleen de Gorgeous en de Crazy thunder verschillen wel erg met de Chinese filmpjes.
De Gorgeous ramt alles er binnen 16 seconden uit (wel een machtig gezicht hoor daar niet van), terwijl hij op de Bonfireworks website 40 seconden duurt.
Bij de Crazy thunder lijkt de blast wat groter waardoor alles verder verspreid en mis ik de tempoversnelling naar het eind.

Was gister ook in Milheeze, ik moet zeggen dat ik toch meer verwacht had van Bonfireworks, er zaten een paar gave cakes tussen zoals de Outrageous, Earthquake en de Wodka blue. Maar ik vond vooral de kleinere cakes tegenvallen, en daar had ik juist veel van verwacht.

Maakt voor mij nog maar eens duidelijk dat product films uit China gewoon niet te vertrouwen zijn.

Ik heb ook gelijk wat aanpassingen gedaan in mijn bestelling.

Zo zie je maar weer eens dat je behoorlijk op het verkeerde been wordt gezet door de filmpjes op de site van Bonfire.
Na jaren uit Belgie gehaald te hebben wil ik nu eens alles uit Nederland. Met de twee lijnen van Bonfire was ik erg in mijn nopjes. Had 19 cakes op mijn lijstje staan.
Wat mij opvalt na grondig de demo te hebben bekeken, is dat cakes 20 tot 25% sneller worden geschoten dan op de site van Bonfire. Moet ook wel anders vallen er te veel gaten in de lucht; palmen en boeketten verdwijnen een stuk sneller dan op de filmpjes van hun eigen site.
Het zou ook te mooi zijn als je de filmpjes op hun site ziet. Deze zien er echt perfect uit. Goede marketing.
De filmpjes van de demo hierboven laat zien dat ze een aantal cakes goed om zeep hebben geholpen, b.v. de Crazy Thunder. Blijft niets van over als je deze vergelijkt met de film op hun site. En ook de Gorgeous heb ik inmiddels geschrapt van mijn lijstje. Ook deze in mijns inziens minder mooi. De Outrageous is gelukkig wel goed intakt gebleven. En de goedkopere cakes zijn tot nu toe ook goed te noemen.
Verder stoorde ik mij bij het zien van bovenstaande demo mateloos aan de harde muziek.
Tot zover mijn kritische noot.
Gelukkig heb ik nog geen bestelling gedaan. Ga nog de demo in Hoogkerk bekijken op de 12e. Er worden daar 13 cakes van Bonfire geschoten.

Groeten uit en door Grunn.

Jij noemt het hier goede marketing. Ik noem het persoonlijk bewust foutief informeren. Erg jammer, want door die verwachting die er eerst was heerst er nu enkel teleurstelling. Ik spreek nu wel voor mijzelf btw.

De meningen over bonfire zijn erg verdeeld.
De ene vindt de kleine cakes wel goed , de andere weer niet.
Ik ben zelf benieuwd hoe de Sunrise was , heb hiervan nogal wat cakes van besteld.

De outrageous had ik vorig jaar 2x , en blijft een giga aanrader.
Iemand die zich de Sunrise nog goed kan herinneren?
Filmpjes zeggen me niet zoveel , temeer omdat de sunrise alleen maar een gouden effekt heeft.
DarkSoul misschien?

Grtzz
mek

De Sun Rise...
Tsja, ik kan je er helaas weinig over vertellen. Mijn film van de Sun Rise is helaas helemaal out of focus. Daarbij komt dat dit goud al zo lastig is vast te leggen. De film is dus niet eens upload-waardig.
De knal was goed, erg goed. Bursts van willows zijn al-tijd hard. Maar het boeket heb ik ervaren als "gewoon een gouden willow". Sorry dat ik niet exact meer weet hoe en wat. Omdat ik niets afwist van Bon Firworks, wist ik ook niet waar ik op moest letten. Ik heb mij meer bezig gehouden met filmen, dan met de cakes ter plekke te beoordelen.

Jammer dat de City Lights niet is geschoten, dat was eigenlijk wel de cake waar ik het meest geinteresseerd in was :sad:

Back
Bovenaan