Films Demo XXL-Fireworks 2007

heb nu een x aantal bekeken ziet er echt erg goed uit jongens,zitten prachtige dingen tussen.. mooie demo

Helemaal geweldig! Goed gefilmt als altijd! Daarnaast zijn het allemaal nieuwe producten, waarvan we nu weten wat we kunnen verwachten. Ik zal ze zo allemaal nog eens goed gaan bekijken maar de eerste twee die ik heb gezien beloven veel goed voor de rest, en de verkooppunten van XXL- Fireworks!

De films zien er top uit jongens mijn complimenten!
Nu kunnen we ons een goed beeld vormen van wat XXL fireworks ons brengt!
Heb er nu een aantal bekeken maar die fluitcake :droolthum
Die is goooeeeeddd zeg :D

mijn complimenten voor de filmpjes maar kan het zijn dat een stuk of 4 filmpjes het niet doen? ik krijg dan een bericht dat ze niet op de server staan:sad:

goede filmpjes, maar ik heb nog een vraagje voor de mensen die dit gefilmd hebben, wat is ongeveer de afstand ?

:bye:

mijn complimenten voor de filmpjes maar kan het zijn dat een stuk of 4 filmpjes het niet doen? ik krijg dan een bericht dat ze niet op de server staan:sad:

Bedankt, en inderdaad, 4 films deden het niet, bedankt voor het melden. Waren slordigheidsfoutjes in de titels van de bestanden, werken nu allemaal. :wink:

goede filmpjes, maar ik heb nog een vraagje voor de mensen die dit gefilmd hebben, wat is ongeveer de afstand ?

:bye:

Pfoe, ik vind het moeilijk inschatten, houd het op een 60/70 meter? :wink:

Back
Bovenaan