Fijne Feestdagen - topic!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
De mooiste maand is halverwege, de folders zijn op de mat gevallen, vuurwerkbestellingen worden geplaatst en iedereen doet volop mee aan de diverse prijsvragen die online staan!

De Kerstdagen komen eraan en daarmee natuurlijk ook de vuurwerk verkoopdagen en Oud & Nieuw!
Geniet volop van deze tijd en wij wensen je alvast Fijne Kerstdagen en een heel goed en gezond 2016!​

1781070_1270070973018510_4805212461056307629_o.jpg

12342844_1270072566351684_6261837669587881248_n.jpg

Iedereen fijne feestdagen. Laten we hopen dat we tegen het einde van de maand nog wat lekker winters weer krijgen.

Jammer dat ik de kerstkaart niet meer ontvang hij ziet er weer prachtig uit dit jaar.

Ook namens mij, iedereen een geweldig 2016 toegewenst. Knal verstandig het nieuwe jaar in!

Vandaag ook de Kerstboom gezet voor het Kerstgevoel, de kriebels voor oud en nieuwe groeien elke dag! Ik wens iedereen hele fijne feestdagen, geniet ervan!

20151215_204010.jpg

:kerst::kerst::kerst:

Fijne feestdagen iedereen! En jongens, de verkoudheid en koudjes hangen in de lucht. Dus wees subtiel met de vitaminepillen! Veel fruit eten want ziek zijn deze periode is niet fijn! Dan pak ik me nog een pilletje van me antibiotica... :frusty:

Maar we spreken ons allemaal nog ervoor! :D

Is nog wel een beetje vroeg,en daarom ook een beetje afgezaagd. Doe het liever op kerst avond ofzo Maar vooruit! :p Fijne feestdagen allemaal,en een geweldig veillige oud en nieuw!

Ook van deze kant,

Iedereen hele fijne kerstdagen en goede jaarwisseling met veel plezier van het vuurwerk en een Gelukkig Nieuwjaar gewenst!

En iedereen, veilig 2016 in he!

christmas-wallpaper-6.jpgHele fijne dagen. Gebruik je verstand dan zijn we volgend jaar met z'n allen weer present in Vuurwerkland.

Laatst bewerkt:
Heerlijk om zo lekker in de kerst / oud&nieuw stemming te komen:). Jullie allen op VWC en en alle users ook een fijne kerst en een knallend uiteinde toe gewenst.

Fijne feestdagen mensen! Ik wens iedereen een prettige kerst toe en vooral een veilige jaarswisseling!

Trouwens;

Fijne feestdagen iedereen! En jongens, de verkoudheid en koudjes hangen in de lucht. Dus wees subtiel met de vitaminepillen! Veel fruit eten want ziek zijn deze periode is niet fijn! Dan pak ik me nog een pilletje van me antibiotica... :frusty:

Maar we spreken ons allemaal nog ervoor! :D

Je weet dat antibiotica niet helpen tegen virussen hè? :bonk:

Back
Bovenaan