Fijne Feestdagen gewenst!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Nog 2 dagen en dan is het alweer Kerstavond, nog 7 dagen en dan zijn de verkoopdagen alweer begonnen en nog 9 dagen tot hét feest van het jaar; Oud&Nieuw. :handsup:

Via deze weg willen wij jullie weer bedanken voor een heel mooi 2010 op Vuurwerkcrew.nl! Wij beleven er veel plezier aan dat jullie zo actief zijn het gehele jaar door en het goede voornemen is dan ook om dit in 2011 door te zetten natuurlijk! :D

Wij wensen jullie een warme Kerst toe, fijne afhaaldagen, een geweldig O&N-feest en de allerbeste wensen en gezondheid voor 2011!

Dit is direct een algemeen topic om jullie gelukswensen aan alle andere leden te uiten. :wink::)

FijneFeestdagen.jpg

Ook ik wil alle leden en alle moderators hele fijne feestdagen toewensen en tevens wil ik bij deze iedereen bedanken voor hun bijdrage aan dit fantastische vuurwerkforum :)

Laatst bewerkt:
Bij deze wil ik ook iedereen prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen. Dat we nog lang (van ons vuurwerk(forum)) mogen genieten!

Ja, van mijn kant wil ik jullie ook van harte fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen. Hoop dat we met z'n allen geen vingers zullen verliezen en dat alles goed en wel zal gaan de 31e.. Hoop dat er nog vele jaren volgen van deze, toch wel #1 Vuurwerksite en dat we er nog een leuk feest gaan maken in de toekomst.

Cheerzz

Ook namens mij, alle leden, crewleden en niet leden, hele fijne kerstdagen en een knallend en gezond 2011!! Geniet ervan!

Ook vanaf mijn kant wens ik jullie fijne kerstdagen en nog beter: een geweldig en veilig oud en nieuw!

Bij deze wil ook ik alle crewleden + alle members hele fijne feestdagen wensen. En boven alles natuurlijk ook een super super super knallend oudjaar/nieuwjaar.

Ook wil ik de crew bedanken voor alle tijd/energie ze steken in deze site.
En ik hoop dan ook dat jullie dit nog vele jaren door gaan zetten :bye:

Iedereen een Gezegend Kerstfeest en een Voorspoedig Nieuwjaar. En laten we de trend van dit jaar door zetten en nog groter worden! En Mods bedankt voor al jullie inzet!

alle leden: gelukkige dagen, heb veel plezier in de komende dagen, stook je helemaal dood:p

aan alle mod's: hoop dat het een leuk jaar voor jullie was, zorg dat jullie volgend jaar, nog meer leuke dingen doen i.v.m. vuurwerk, en BEDANKT VOOR DE LEUKE FOTO:p:p:p:p:p:p:p:p:p
tom

Ik wil iedereen fijne feestdagen toewensen, de moderators, de leden, winkeliers en de importeurs dank zij jullie is VWC wat het nu is een topsite.

FIJNE FEESTDAGEN ALLEMAAL.

Iedereen een heel fijn, gezellig en goed kerstfeest toegewenst, dat als eerste gezegd. Maar waar wij natuurlijk hier met zijn allen ook voor rondstruinen op ons mooie forum :p, iedereen een fantastisch en goed knallend begin gewenst van 2011!

Dat iedereen maar weer met volle teugen en veilig van het door ons allen gewaardeerde vuurwerk en bijbehorende kruitdampen mag genieten. Tevens hoop ik iedereen natuurlijk in het nieuwe jaar weer tegen te komen op ons forum, en met alle tien de vingers en beide ogen, gedurende de shows door het jaar heen.

We gaan van 2011 natuurlijk ook weer een TOP jaar maken met zijn allen, maar eerst gaan we met zijn allen even lekker genieten van deze bijzondere laatste dagen van het jaar!

HAVE FUN, BUT KEEP SAVE!!!

Bij deze wens ik iedereen hele fijne kerstdagen toe.
En dat uiteraard gevolgd door een knallend afscheid van 2010 en een spetterend begin van 2011!

Het beste dames en heren!

Back
Bovenaan