Fete du Lac d'Annecy 2018

PieterV

VWC lid
Stad/dorp: Annecy
Land: Frankrijk
Datum: 4 augustus 2018
Tijdstip: 21:45 uur
Schietbedrijf: De show wordt geleid door Andrea Scarpato, oprichter en directeur van Pyroemotions
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: De show duurt circa 70 minuten

De eerste zaterdag van de maand augustus wordt de baai van Albigny het betoverende kader van een van de grootste vuurwerkshows in Europa… Een unieke show die u eens in u leven gezien moet hebben!

De eerste zaterdag van de maand augustus wordt de baai van Albigny het betoverende kader van een van de grootste vuurwerkshows in Europa…

70 minuten vuurwerk onder begeleiding van muziek, licht, fonteinen…
Een unieke show die u eens in u leven gezien moet hebben!

Voortgekomen uit het grote venetiaans feest dat in 1860 gegeven was ter ere van de komst van Napoleon 3de, heeft dit evenement zich weten te ontwikkelen door nieuwe vuurwerktechnieken te integreren, en beroep te doen op bekende “emotie-ontwerpers”.

Grandioos, betoverend, uniek! Dit evenement trekt bijna 200.000 toeschouwers naar de oever van het meer, om een prachtige, magische avond te beleven

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een paar uur en dan is het weer zover! Nu heerlijk aan het meer onder een boom wat eten en drinken. :handsup:

(Start bericht is niet helemaal correct, is wat lastig op mobiel.)

Veel plezier! Ik was er vorig jaar ook bij, was erg gaaf. :yes:

Heb je trouwens een kaartje gekocht of ga je ergens aan het meer staan?

Gloeiende heet nu en er ontstaan buien in de buurt, duimen dat het goed gaat: )

Wij hebben kaartjes voor de blauwe tribune.

Bedankt! Klopt wat betreft single shots, zag op foto's van FB erg veel slides met single schots.

Stefan, wat gaaf dat jij er ook bent! Veel plezier! Wij zitten op het veld naast de tribunes net als vorig jaar.

Dat scheelt dan weer Anihalas! Vorig jaar was er rond entree tijd een beetje regen waardoor er 2 regenbogen over het meer stonden, erg gaaf om te zien.

Maar hoop toch dat het droog blijft haha, dat kijkt het fijnst.

Heel erg veel plezier voor degene die er zijn, dar wordt genieten voor jullie.
Hopelijk komen jullie terug met wat leuke beelden voor ons.

Ryuchi Sakamoto / Percussions Kodo Fête du Lac Annecy 2018 feux d'artifice

Hilary Hahn / Kalinka / Valery Leontiev Fête du Lac Annecy 2018 feux d'artifice

Dankje Anihalas! Leuk om te horen dat het goed gelukt is. Ben al meerdere keren mooie plaatjes van jouw tegengekomen en volgens mij heb jij wel wat verstand van een camera. (Of ik moet je hebben vergist met iemand anders.)

Nee armen van staal, maar had 70 minuten de tijd en zat op de grond al steunend op me knieën, geprobeerd de camera zo stil mogelijk te houden. Was wel pittig af en toe, gewisseld van 1 tot 4 sec. sluitertijd(denk ik) en dan duurde het ook nog lang voordat dat ding het verwerkt had. Dan duren die secondes erg lang en maar balen wanneer ik net te vroeg of te laat klikte haha. Maar vorig jaar voor het eerst gedaan, dit jaar weer de camera van me schoonouders geleend. Erg leuk om te doen, nu nog sparen ooit voor een eigen camera mocht ik het vaker gaan doen.

Alleen denk ik dan elke keer, camera + statief + contactloos schieten, dat kost me zoveel geld, dat steek ik liever in VW:D

Back
Bovenaan