Afgelopen jaar vanaf 1 oktober heb ik veel naar Sky radio Christmas station geluisterd. Alleen dat kwam eind november/begin december de strot uit en toen ben ik de rest van de decembermaand teruggevallen op bonkende hardcorebeats.
Dit zal ook te maken hebben gehad met enkele jaren terug. Toen vond in december Nightmare in Rotterdam plaats en daar keek ik dan ook echt naar uit. Dus dat was naast kerst en oud en nieuw een ander hoogtepuntje in december. Nu is het luisteren van hardcore overgebleven. Fijne muziek als het donker is en je traag wordt van de winter. Beetje tempo erin knallen om de boel op gang te houden.
Hardstyle daarentegen vind ik meer iets voor de zomer. Net was rustiger en dat vind ik prima met hoge temperaturen. In een leuke vuurwerkcompilatie kan ik hardstyle ook wel waarderen. De compilaties van Pigi kan ik dan wel waarderen.
Verder niet echt een bijzonder iets wat betreft muziek. Als ik een nummer hoor, dan komen er vanzelf wel associaties bij mij op. Het nummer Anyplace, anywhere uit 2003 doet mij aan koud najaar van toen terugdenken. Dat weer was ideaal voor het toeleven naar oud en nieuw.