Fast & Furious

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 5288
Artikelnaam: Fast & Furious
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 90 shots
Effectomschrijving: Red tail up with red peony, green tail up with green peony, blue tail up with blue peony
Adviesprijs: €89,50
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

5288-1.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Wij danken Gert Breeschoten BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Effecten klinken vrij simpel voor een vrij dure cake terwijl GBV 2 jaar geleden nog aangaf niet veel hoger te gaan zitten als 80 Euro met de 500 grams cakes. Maar we wachten eerst maar even de productfilms af dan kunnen we er meer over zeggen.

Ik ben bang dat deze toch een beetje tegen gaat vallen, mede door de simpele effecten. Om een of andere reden vallen cakes met veel schoten en een hoge prijs mij altijd tegen namelijk..
Maar ik zal verder niet oordelen tot ik een filmpje heb gezien, want wie weet valt het allemaal wel mee! Simpele effecten kunnen ook hartstikke mooi zijn, als ze goed in de cake verwerkt zijn :)

ik vind de prijs ook grof ookal heb ik nog geen filmpje gezien!
ik kan jullie bijde meningen waarderen!
maar wie weet heeft deze cake wel zoon lekker tempo dat het dan wel weer waard is!
bv de turbo box van crouw heeft op 200 gram 100 shots!
maar wel mooie efectjes en dat maakt die cake best heel mooi!
wie weet is dit ook wel zon cake waarvan het gewicht per schot niets zecht:D
ik hoop ut

Laatst bewerkt:
Effecten klinken vrij simpel voor een vrij dure cake terwijl GBV 2 jaar geleden nog aangaf niet veel hoger te gaan zitten als 80 Euro met de 500 grams cakes. Maar we wachten eerst maar even de productfilms af dan kunnen we er meer over zeggen.

ja maar jij vergeet dat ze daar in tegen bepaalde produckten in prijs zijn verlaagt . :wink:

beetje overpriced , bedoel 70 max voor een 500 grammer is genoeg .mits ie goed is zoals bv de camuro king.. maar 89,50 is toch wel te veel van het goede:shocked: jammer

tja snel en gaaf!
maar geen 80e waard.
zeer snel voorbij omdat het helaas maar 3 salvos van vele schoten heeft!
van mij hadden ze het tog net wat anders mogen doen.

Het idee van deze cakes vind ik qua plaatsing van de tubes erg leuk. Maar vervolgens is het concept verpest door de cake in slechts drie salvo's te laten schieten. Als dit in zes salvo's geschoten zou zijn, dan was-ie al veel beter, mijns inziens! De cake is nu in TWAALF seconden weg, wat gewoon zonde in.
Overigens vind ik ook dat de effecten erg snel vervliegen. Mijn conclusie is dan ook dat €90,- way overpriced is.

Bloody hell! Wat een ding. Weer eens wat anders dan aparte effecten. Nee nu gewoon standaard effecten in een puur rap tempo, ik vind het zo slecht nog niet! Prijs is wel wat te hoog, maar dit is pas een show- in- a- box!

Hij is echt veel toffer dan ik had verwacht! Door het tempo komen de peony's wel goed tot hun recht, vooral het blauwe, maar zo ontzettend jammer dat hij zó snel weg is :(

Leuk effect moet ik eerlijk toegeven maar zoals iedereen al zegt veel te duur voor een cake waar je maar zo kort van kan genieten.

Persoonlijk vind ik dit niet kunnen want een "gewone consument" zal dit helemaal veel te snel vinden.

Tja, ik ben ook maar een gewone consument en ik informeer mezelf van te voren ook over wat ik koop... Als ik bijvoorbeeld een snelle auto wil, kan ik me ook laten afschepen met een 2de hands fiat panda :bonk: Dan neem je toch ook wat tijd om je te (laten) informeren.

Maar, ook ik vind hem te snel (doet zijn naam wel eer aan :D) en koop voor dit bedrag wel wat anders :bye:

Tja, ik ben ook maar een gewone consument en ik informeer mezelf van te voren ook over wat ik koop... Als ik bijvoorbeeld een snelle auto wil, kan ik me ook laten afschepen met een 2de hands fiat panda :bonk: Dan neem je toch ook wat tijd om je te (laten) informeren.

Maar, ook ik vind hem te snel (doet zijn naam wel eer aan :D) en koop voor dit bedrag wel wat anders :bye:

Vuurwerk is natuurlijk van een heel ander bedrag dan bijvoorbeeld een auto (al komt Pro-Line erg dicht bij ;) ). Veel mensen die geen freak zijn zullen hier teleurgesteld mee zijn dat probeer ik ermee te zeggen.

Back
Bovenaan