Fallas 2013 by ThePyromovies!

JefFreak

VWC lid
In dit topic zal ik tijdens fallas proberen wat fototje's te plaatsen en een klein verslagje te maken
En na fallas zal ik alle films hier ook toevoegen

gr JefFreak

Altijd leuk die dagverslag van Fallas. Ik ga dit topic zeker in de gaten houden :) Veel plezier daar!

Ja verwacht geen grote verslagen ofzo hoor daar ben ik niet zo goed in en natuurlijk ook niet de hele tijd tijd voor haha,maar ik zal mijn best doen er wat leuks van te maken

Laatst bewerkt:
15 maart

Zooo dat was een zeeeeeeer dikke mascleta van hermanos caballer! en wat is het toch genieten op het plein in het zonnetje met 23 graden:)
en moh1975 weet nu al dat die volgend jaar weer gaat,na 1 mascleta is die helemaal verslaafd haha
IMAG0061.jpg
IMAG0064.jpg

En savonds nog leuk spul gestookt waaronder 2" shellkitje en dat was de beste shellkit die ooit gehad heb wat een klap en flink effect kwam daar vanaf zeg
En de avondshow van euopla was gewoon lekkr om de avondshows mee te beginnen

Laatst bewerkt:
16 maart

vandaag een hele vette mascleta van europla gehad en smiddags lekker op terras gezeten met moh1975 en bartvz lekker aan de patatas bravas

IMAG0274.jpg
savonds nog een mooie pot gestookt genaamd valencia IMAG0275.jpgen
door naar de NL miniatura en wat was die goed zeg
en dan de avondshow van valenciana.......GEWELDIIIIIGGGGGGG echt een mega vette dikke show zoals het hoort,ik zeg volgend jaar valenciana de nit defoc!

En hier wat fotos van wat poppen

Steve jobs
IMAG0270.jpg
IMAG0088.jpg

Laatst bewerkt:
17 maart

Mascleta valenciana was in 1 woord SUPER!
Om half 3 nog een straatmascleta meegepakt,het was geen grote mascleta maar uiteraard wel lekker
Toen die voorbij was nog even wat inkopen gedaan:)
IMAG0285.jpg
Die trueno de aviso tering wat een super vette 2" salutes,zou er graag een aantal mee naar huis nemen!

Savonds lekker aan het stoken geweest met moh1975 en markHE en ben echt helemaal dol op die trueno de aviso! Wat een super vette salutes

Avondshow Vicente zeg ik maar niks over

Laatst bewerkt:
18 maart

Geljjk smorgens even langs de opbouw gelopen en zoals gewoonlijk staat het veld weer lekker vol
IMAG0292.jpgIMAG0309.jpgIMAG0310.jpg

Om 14.00 was het tijd voor de mascleta van Vicente en ik vond deze behoorlijk goed
En dan nog even tijd voor wat leuke foto's
IMAG0308.jpgIMAG0305.jpg

Whoooooooooow de show van ricasa was waaaaaaaaanzinnig DIK VET en SUPERRRRRR en die 7'' leek gewoon 10'' echt enorm genoten van deze show:D

Laatst bewerkt:
19 maart

de laatste dag is alweer aangebroken,nog een mascleta en aantal straatmascleta's en nocturna te gaan dan zit fallas 2013 er helaas alweer op

de masclets van ricasa was gewoon genieten,ook mooie gekleurde rook zat erin dus dat maakt het altijd mooi
daarna heel snel tussen de drukte door naar de straatmsacleta bij isabela catolica
ik vond hem behoorlijk lekker,wat een dreunen blijven dat toch in die straatjes:)

toen snel door naar de mascleta van Marti bij mercado de ruzafa, in 1 woord GEWELDIG!
De volgende hing in het straatje ernaast en dat duurde ook nog wel even aangezien er een auto zo een smart geparkeerd stond en ze dus nog niet mochten gaan schieten
Dus gingen ze met aantal man die smart telkens stukjes optillen en verplaatsen
Dit staat ook een stukje op film en zoals alle films zal ik die wanneer ik thuis ben hier plaatsen

Opbouw van Elite bij Isabella Catolica
IMAG0312.jpgIMAG0315.jpg

Ff kort nog voordat we in alle vroegte moeten vertrekken
Nocturna van ricasa was echt GRUWEELIJK!!
dit was falllas 2013 adios

Laatst bewerkt:
Hier zal ik alle films van Fallas 2013 plaatsen

mascleta Hermanos Caballer

castillo Europla
http://www.youtube.com/watch?v=7qhwpkY2WPE&feature=youtu.be

mascleta Europla

Mascleta Holandesa

Castillo Valenciana
http://www.youtube.com/watch?v=1vbIYoUAI6g&feature=youtu.be

mascleta Valenciana

straat mascleta Elite bij Isabel la catolica

Castillo Vicente Caballer

mascleta Vicente Caballer

Nit del foc Ricasa

mascleta Ricasa
http://www.youtube.com/watch?v=WXqW_RqTk6g&feature=youtu.be

autotje wat verplaatst moest worden haha

de nocturna van Ricasa! was een behoorlijk vette overigens:)

Laatst bewerkt:
Jeffrey was echt geweldige mascaletta's en avondsshow mooie foto's en films. ricasa zijn de beste erin vind ik ook. ben er nu echt aan verslaafd volgende jaar ben ik er weer bij. 1 woord GRUWELIJK.

zo dan,Fallas 2013 zit er helaas ook weer op,en als je dan terug komt in de sneeuw op vliegveld weeze word je niet vrolijk van, wat een ellende
Komende dagen worden hier de films gepost en bij deze zeg ik Fallas! tot volgend jaar!!!

Ook een mooi topic weer, leuk jullie daar gezien te hebben, duidelijk dat moh ook genoot van zijn eerste fallas, super!

Ook een mooi topic weer, leuk jullie daar gezien te hebben, duidelijk dat moh ook genoot van zijn eerste fallas, super!
Ja idd die was na zijn eerste mascleta compleet verslaafd
En komende dagen komen er nog wat meer films op,dus je hoeft je niet te vervelen

Geweldig topic met prachtige foto's en perfecte films.
Bedankt voor je moeite hier in, ook voor het snelle posten.
Wat Mike al zei, leuk jullie daar gezien te hebben.

Bedankt voor het bijhouden van dit topic mannen.
Leuk om een aantal nieuwe gezichten waaronder moh1975 en markHE zwaar te zien genieten. Zo stond ik er vorig jaar ook nog bij haha.
Was weer een mooie editie van fallas..tot volgend jaar!

Back
Bovenaan