Fall Out Zone Display Box 100 Shots [Surex Fireworks]

LVT

VWC lid
Artikelnaam: Fall Out Zone Display Box
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 30mm Z shape mixed effect Surex display box gemaakt met de hoogste kwaliteit kruit.
De harde burstknallen zorgen voor een gigantische spreiding met als afsluiter harde titanium salutes!

O.a te koop bij: Salon Roger Fireworks Maaseik
Prijs: €165

Foto:
Fall out zone.jpg

Wij danken Salon Roger Fireworks Maaseik voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Mag jij deze nieuwe Surex boxen, zoals we van jou gewend zijn, dit jaar weer van SR weer op film vereeuwigen? :)

Vanaf 5.32 min te zien. Je ziet hier echt goed hoe groot de spreiding is. Salutes klinken ook erg goed.

Sowieso een goed filmpje om alle bakken te checken. Luypaers Peruvian Jaguar komt ook heel goed over op deze video.

Laatst bewerkt:

Absolute topper van de avond. Prachtige boeketten, harde bursts en salutes die overal doorheen denderen. Funke en Surex gaan wat mij betreft nek aan nek

Te zien vanaf 0:58.

Wat was dit een ontzettende topper afgelopen jaarwisseling zeg. Ontzettend gave bak en die salutes waren echt loei- en loeihard. Hele dikke beuker welke ik zeker nog eens wil zien!

Wat een supergave box was dit zeg. grote effecten. En die salutes op het einde die gingen echt hard. Deze komt zeker weer op de lijst. En is een aanrader voor iedereen die van harde salutes houd.

Zoals beschreven door iedereen hierboven dit is een dikke bak. Door de windvlagen gingen sommige effecten wel iets te snel weg. All at once is ie ook leuk :bonk::D

Zoals beschreven door iedereen hierboven dit is een dikke bak. Door de windvlagen gingen sommige effecten wel iets te snel weg.

Een van de redenen dat ik deze toch heb laten staan voor een windstillere nacht. Heel dik trouwens die all at once versie. Zou niet misstaan direct na de normale.

Wat vet zo die all-at-once versie. Wellicht niet de bedoeling en erg prijzig, maar wel een brute finale als je daarvoor de box op normale wijze schiet!

Back
Bovenaan