Falcon

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 316.
Artikelnaam: Falcon.
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 25 shots.
Effectomschrijving: Deze 25 shots cake box is maximaal gevuld met China's nieuwste vuurwerk effecten zoals spiderking en silverfloss.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 26,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317748.8083ed0e.560.jpg

Demo 2014:

Demo 2013:

Laatst bewerkt door een moderator:
Boeketten lijken erg op elkaar, maar een kleine hoeveelheid van een soort crackling en de prijs maakt het dat deze toch op mijn lijstje terechtkomt. :)

Mooie bak dit, Had er eigenlijk compleet overheen gekeken.
Wat een mooie effecten, groot helder.
Wordt nog ff weer nadenken over mijn lijstje.
greetzz

Een mooie cake waar je er wel minstens 2, maar het liefst nog iets meer van moet laten ontbranden.
Gegarandeerd succes in je straat.:idea:

Inderdaad een prachtige cake! Als je er 3 in W-shape doet heb je echt een semi-profblok in je straat.een leuk ideetje voor aankomend oud en nieuw :)

Een prachtige cake naar mijn mening.
Mooie volle boeketten.

Eens kijken of ik deze ergens kan bemachtigen.

Edwin

Erg mooie cake! Zat te twijfelen tussen deze of de Pulse Driver. Aangezien de pulse driver bij mijn dealer niet wordt gekocht wordt het deze, wat ik ook totaal niet erg vind!

Echt een geweldige cake die voor mij de beste uit deze lijn is en voor mij in hetzelfde rijtje zit als the ready to rumble. mijn dealer heeft hem niet maar ik wil hem toch zeer zeker zelf testen dit jaar.

Laatst bewerkt:
Heb deze net op de demo gezien. Heerlijk blokje hoor, hier heb je zeker geen miskoop mee. Toch had ik hem stiekem nog wat mooier verwacht: hij kon zich niet onderscheiden van de andere producten helaas. Behalve dan dat spidereffect, maar dat vond ik dan helaas weer wat lafjes over komen. Maar nogmaals, prima bak voor de prijs.

Back
Bovenaan