Falcon

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: DC191
Artikelnaam: Falcon
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 60 schoten
Effectomschrijving: niet bekend
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €64,95
Verpakkingseenheid: 3/1
Film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Productfilm uit China

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Demonstratie Wolvega 2010

Foto:

svl071.jpg

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is voor mij de beste nieuwkomer in de collectie van Schuurmans Vuurwerk. De Falcon is een waardige vervanger van de oude Sky Screamer. Deze cake schiet 12 keer een salvo van 5 rauwe fluiters de lucht in die lekker lang doorjanken.

Laatst bewerkt:
Gisteren zijn Mattenfreak en ik naar de besloten demonstratie van Schuurmans Vuurwerk geweest. Ik heb foto's gemaakt en Mattenfreak heeft alles gefilmt.

YEEEESSSSSS! Eindelijk een waardig vervanger voor de Sky Screamers (Beko)!
Wat vinden jullie? Lijkt deze echt op de Sky Screamers?

Net als de Sky Screamers 10 rijen van 6!
Onder het merk Schuurmans kan deze een nog groter succes worden, aangezien meer winkels Schuurmans verkopen dan BEKO lijkt me.
Voor mij kunnen ze alvast 2 dozen klaarzetten iig.

Laatst bewerkt:
Ook dit grote blok wordt zo te zien per drie geschoten, helaas :shocked:

Ik neem aan dat gisteravond alle producten per drie tegelijk werden onstoken ?

Wat een mooi blokkie!
Nu begin ik toch echt benieuwd te raken naar de prijs, mooie dikke staarten heeft deze ook.
Ruben, ik tel wel echt 6 rauwe huilers per salvo en niet 5 :p

Deze cake zag ik op een show vorig jaar. Dat was van een winkel die ook diamond collection verkocht en die 10 jaar bestond. Deze was echter niet te koop toen. Maar sprong er wel uit als goede cake. Hoe kom jij trouwens al aan dit filmpje Ruben? Op schuurmans en diamond collection site staan ze nog niet.

Theking

Samen met Mattenfreak ben ik gisteren naar de besloten demo van Schuurmans geweest. Daar heeft Mike gefilmt, en deze film komt van de catalogus DVD die we hebben meegekregen.

En het zijn inderdaad 10 salvo's van 6 schoten! Correct.

Samen met Mattenfreak ben ik gisteren naar de besloten demo van Schuurmans geweest. Daar heeft Mike gefilmt, en deze film komt van de catalogus DVD die we hebben meegekregen.

En het zijn inderdaad 10 salvo's van 6 schoten! Correct.

Niet om je te verbeteren ofzo, het viel me opeens op.

Kunnen we vandaag nog meer filmpjes verwachten, ik verwacht nu al weer wat meer van schuurmans terwijl ik er normaal niet vaak kwam.

Even OFFtopic

Wanneer kunnen we de andere filmpjes verwachten?

Ik ben ondertussen de andere films van de DVD aan het halen maar of ik deze online ga gooien is een ander verhaal. Mike heeft gisteren alles gefilmt de andere primeurs laat ik aan hem over.

Deze film van de Falcon komt uit China, de film van gisteren laten zien hoe hij hier in Nederland zal zijn, hij goed goedddd..! :D

Back
Bovenaan