Extasia [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer:
Artikelnaam: Extasia
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 231 gram
Aantal Vuurpijlen: 19 Vuurpijlen
Effectomschrijving:
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs:
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

13375037.927eee13.560.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand ervaringen met de vuurpijlen van VC Vuurwerk? Zoek nog een mooi pijlenpakket en deze lijkt me wel interessant. Maar ja wat doet de kwaliteit.

Iemand ervaringen met de vuurpijlen van VC Vuurwerk? Zoek nog een mooi pijlenpakket en deze lijkt me wel interessant. Maar ja wat doet de kwaliteit.

Als je toch naar een broekhoff dealer gaat kijk of de power shells hebben die zijn goed.
Dit zijn er zoveel dat ik twijfel of ze goed zullen zijn.

Als je toch naar een broekhoff dealer gaat kijk of de power shells hebben die zijn goed.
Dit zijn er zoveel dat ik twijfel of ze goed zullen zijn.

Hmm ja die staan dan weer niet op de lijst. Wel de Killing Arrows van Wolff. Das een goed alternatief :)

Moet zeggen dat ik de paar spaarzame filmpjes van eerdere magnum pijlen erg interessant vind.

Omschrijving is als volgt op de officieel websie.

Luxe vuurpijlenpakket met 4 middelgrote vuurpijlen, 8 grote vuurpijlen en 7 supergrote vuurpijlen. Allen met verschillende uitwerkingen! Dit pakket is 135 cm lang!

en ik zie hem staan voor 47,50 bij een winkel

VC213 - Extasia

Luxe vuurpijlenpakket met 4 middelgrote vuurpijlen, 8 grote vuurpijlen en 7 supergrote vuurpijlen. Allen met verschillende uitwerkingen! Dit pakket is 123 cm lang! 231,2 gram kruit.
231 Gram, en dat met 19 pijlen... Das dus gemmideld 12 gram per pijl... Lijkt mij niet echt de moeite waard.

Back
Bovenaan