Excellent 1,5

Pyroblom

VWC lid
resizeasp.jpg

Artikelnaam: Excellent 1,5
Artikelnummer: 1892
Beschrijving: 6 cakes, 2 fonteinen, 2 romeinse kaarsen en 4 vuurpijlen.
Prijs 2009: 35,00

Video, credits naar de owner!

http://vimeo.com/6453329

Persoonlijke mening:
Super pakket om de vooravond mee door te komen, en ook leuk voor de minder rijke freaks onder ons voor 12 uur. Grote effecten en harde knallen uit de potjes, alleen de kaarsen zijn standaard effecten jammer genoeg.

o.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben zeer te spreken over dit pakket! Echt super voor die prijs! 5 cakes met mooie effecten in de lucht met boeketten etc. en 1 cake met 7 fluiters met crackling. 2 mooie fonteinen met veel crackling en mooie kleuren en 1 fontein gaat heel hoog! 4 vuurpijlen gaan opzich wel niet geweldig maar ook niet slecht ik vind die vuurpijlen zelfs beter dan die van dit pakket: New Gold Assortiment (vond ik erg slecht). En 2 leuke romeinse kaarsen 1 met gewone schoten en 1 met 20 shots crackling! aanrader dit hoor voor de vooravond! :D

Laatst bewerkt:
Ik had dit pakket ook dit jaar. Op zich een mooi pakket voor die prijs. Goede cakes met redelijke effecten in de lucht, tenminste als ze de lucht in gingen. In elk potje was wel 1 schot die niet hoger kwam dan 3 meter. Wat de reden hiervan is zou ik niet weten. Meer mensen die dat ook hadden?
Een van de candels, die ene die "gewone" ballen schiet vond ik wel tegenvallen, daarvoor kun je net zo goed een romeinse kaars halen. Daarentegen was de andere candel wel goed! Over de pijlen heb ik niks te klagen, dit waren mijn eerste echte vuurpijlen die ik had op die van excellent 7 na, maar of ze echt goed waren...
Over de fonteintjes kan ik niks meer herinneren, ook niet dat ik ze aangestoken heb. Maar de volgende morgen lagen ze toch echt op de straat:bonk:

Nee, echt gehoord. Maar persoonlijk vind ik het niet geweldig deze pakketten. Je kan beter losse producten kopen. Bij Wolf ofzo, ben je 10X beter uit.

Ow, ok :D ik vond ze ook niet geweldig. ik denk dat je bij wolf niet 10x beter uit bent (voor die 35,-) :D

@fireworkfan, hehe, ik had het ook met die cakes maar niet allemaal! 2 cakes die 1x zo'n laag bij de grond, 1 meter ofzo :D idd wel vaag.

Ow, ok :D ik vond ze ook niet geweldig. ik denk dat je bij wolf niet 10x beter uit bent (voor die 35,-) :D

@fireworkfan, hehe, ik had het ook met die cakes maar niet allemaal! 2 cakes die 1x zo'n laag bij de grond, 1 meter ofzo :D idd wel vaag.

Oke, bij mij echt allemaal.

Pakket ziet er erg goed uit voor die prijs, leuke fontijntjes, effecten van de cakes zijn ook niet verkeerd alleen het crackling had niet gehoeven van mij. Pijlen zien er ook goed uit. Voor 35,- euro vind ik dit een goed pakket. :)

Back
Bovenaan