Slick Luke
VWC lid
En dan te bedenken dat hij in 2020 voor 70 euro te koop was bij Vuurwerkstore holten.Voor die prijs zal erg lastig worden, ik zie ze nu voor 279,99 euro![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En dan te bedenken dat hij in 2020 voor 70 euro te koop was bij Vuurwerkstore holten.Voor die prijs zal erg lastig worden, ik zie ze nu voor 279,99 euro![]()
2X besteld voor dit jaar, ben erg benieuwd!
En dan te bedenken dat hij in 2020 voor 70 euro te koop was bij Vuurwerkstore holten.
Hahaha jazeker, 200 euro is er 1 voor jouOh, dan kan je er dus heus wel eentje missen. Niet?![]()
Hopelijk ga ik hem dan nog wel krijgenHad deze ook besteld bij staffel, maar vanmiddag belletje gekregen dat er te weinig uitgeleverd gaan worden door Katan waardoor ik deze niet op kan halen straks....
Erg jammer, had deze in juli al besteld.![]()
Ik krijg mijn geld terug en kon zelf op website van devuurwerkhandel kijken naar alternatief evt, maar dat is natuurlijk niet te doen met de beschikbaarheid en prijzen van nu....Potverdikke zal toch niet.
Nog geen bericht gehad maar krijg je je geld terug of een vervanging ofzo?
Dit is de 183 versie. Die is wel wat anders.