Event Shock Block 120's [Uitloop]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 927
Artikelnaam: EVENT SHOCK BLOCK 120'S
Bruto Gewicht: 10000 gram
Netto kruitgewicht: 1500 gram
Aantal schoten: 120schots
Effectomschrijving: Event Shock Block! Vol met de nieuwste effecten en een indrukwekkend tempo! Zeer geliefd onder show makers!
Max. tube diameter: 30 mm
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 149,00
O.a. te koop bij: Rubro.nl

927_Event_Shock_Block_120S_Rubro_Vuurwerk-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vergeet het maar, je mag blij zijn dat je iets krijgt dat enigzins in de buurt komt zoals het filmpje. Mytholigy box hetzelfde verhaal.. sample ooh zo mooi maar uiteindelijk productie vond ik drama en zeker voor het geld.

Idd mensen blijven zich maar verlekkeren aan de samples, maar vind het gewoon een vorm van misleiding.

Vergeet het maar, je mag blij zijn dat je iets krijgt dat enigzins in de buurt komt zoals het filmpje. Mytholigy box hetzelfde verhaal.. sample ooh zo mooi maar uiteindelijk productie vond ik drama en zeker voor het geld.

Mythology box is een totaal andere lijn. Elitebrand/event line is altijd kwaliteit geweest dus heb er wel vertrouwen in. Dit is gewoon mogelijk in mijn ogen.

Ik zit me vooral te storen aan het schieten van 2 producten die meerdere shapes hebben. in plaats van beloven dat er genoeg ruimte zit tussen de producten kun je er ook gewoon 1 schieten.

Wat ontzettend waardeloos zo met twee tegelijk zeg...Ziet er zo wel goed uit maar kan geen goed beeld vormen

Blijft lastig te beoordelen aan een filmpje of het een opgevoerde sample is of niet. En aangezien je in de straat er toch waarschijnlijk bijna onder staat lijkt het alsnog groot ook al is met maar 70% van wat het tijden de demo was.

Dat gezegd te hebben, zie ik dat deze box veel salvos heeft waardoor de effecten heel breed eruit zien.

We zullen het zien.

Back
Bovenaan