Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 918
Artikelnaam: EVENT FLASH OF THE GOD'S 232'S
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 232 schoten
Effectomschrijving: De zwaarst mogelijke combibox. 232 shots cakebox die alles er in tempo uit ramt! Deze bak is niet te tillen.
Kartoninhoud: 1/9
Richtprijs: €249,00
Voorverkoopprijs: €199,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl
918_event_flash_of_the_god_s_232s_rubro_vuurwerk_c  opy.jpg

Demo 2018:

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond bij deze bak vooral de waaier eruit springen! Heel gaaf! :D

Precies.. Die zou ik voor een euro of 30-40 ook nog wel los willen hebben. Verder hele afwisselende box met veel verschillende effecten. 9(?) cakes voor €200 (wellicht ergens nog met korting :rolleyes:) is op zich ook wel te overzien. Zeker als je deze naast een aantal boxen van dezelfde omvang zet zoals bijvoorbeeld freestyle max charge 5000. MAARRR altijd weer even afwachten of ie bij jou in de straat ook zo spectaculair is.. :biertje:

Ook een geweldig mooie box dit. Wat een afwisseling zeg, erg van staan te genieten gisteren.

Tsja met het weer moet je altijd rekening houden. Maar wat een gave box is dit zeg:p.Een box om in de gaten te houden.

Het is een hoop geld in 1 keer, maar je krijgt er 4.5 kilo voor terug verdeeld over 232 kwalitatief hoogstaande schoten! Vorig jaar was die bak met 10 cakes voor 200 euro, de Max charge ofzo ook binnen no time uitverkocht. Ik verwacht dat deze het ook prima gaat doen!

Back
Bovenaan