Etalage foto's Wapenhandel Frank. 2007/2008

Bombone

Banned
Knal

Let op dit zijn de prijzen en producten van 2007/2008:wink:

1627cxj.jpg

5ev5mx.jpg

5a51rt.jpg

xc19b6.jpg

2v9oidv.jpg

o6ed.jpg

20ijehk.jpg

a0grqs.jpg

spzuyp.jpg

2ee9zkw.jpg

x3cz7.jpg

frsl5.jpg

343rdpg.jpg

nf022x.jpg

2vajzm1.jpg

2rq1r3o.jpg

317axco.jpg

24lobbt.jpg

2u43j87.jpg

24q4sk1.jpg

71l7bq.jpg

fe08dw.jpg

2vnrnuo.jpg

5zfw3a.jpg

102s0vc.jpg

xlh193.jpg

2m5gge9.jpg

2iaeb74.jpg

9h803m.jpg

2rm73oh.jpg

10r4gnn.jpg

24yqvly.jpg

2q2o6ts.jpg

wbw6eq.jpg

kco49g.jpg

2w1xd95.jpg

Laatst bewerkt:
:applause::applause::applause::applause::applause:moooie foto's hele mooie alleen kon je het neit gewoon allees in een bericht doen nu heb je 10 berichten erbij ... lijkt net gewoon alsof je berichten erbij wou (ik zou hetzelde doen:devil:)

Maar echt mooie foto's:applause::applause::applause::applause::applause:

:bye:

:applause::applause::applause::applause::applause:moooie foto's hele mooie alleen kon je het neit gewoon allees in een bericht doen nu heb je 10 berichten erbij ... lijkt net gewoon alsof je berichten erbij wou (ik zou hetzelde doen:devil:)

Maar echt mooie foto's:applause::applause::applause::applause::applause:

Kon maar 5 foto's per keer helaas. En posts intereseren me niet het gaat erom dat mijn foto's er staan en zo dus de informatie gedeelt kan worden.
(Ik heb wel eens alle fotos in een post gedaan maar weet niet meer hoe):shocked:

Ik ga ze niet allemaal bedanken maar toch bedankt voor alle geplaatste foto's! Dit zijn de eerste foto's die ik van Wapenhandel Frank heb gezien op het internet. Een zeer leuke collectie aan vuurwerk. Ook de prijzen liggen niet al te hoog. Alleen geen Chainthunders? En ook jammer dat je geen foto hebt van de indeling binnen, hoe de winkel is ingedeeld en het er van buiten uit ziet.

Ik ga ze niet allemaal bedanken maar toch bedankt voor alle geplaatste foto's! Dit zijn de eerste foto's die ik van Wapenhandel Frank heb gezien op het internet. Een zeer leuke collectie aan vuurwerk. Ook de prijzen liggen niet al te hoog. Alleen geen Chainthunders? En ook jammer dat je geen foto hebt van de indeling binnen, hoe de winkel is ingedeeld en het er van buiten uit ziet.

Ze hebben wel chain thunders maar de foto's die ik had gemaakt waren helaas mislukt als je wil kan ik ze wel posten en ik heb 2 foto's van buiten. Binnen mocht er van de hele indeling geen foto gemaakt worden omdat er dan mensen op de foto kwamen en dat niet de bedoeling was.

Laatst bewerkt:
Prachtige bijdrage man. Bedankt voor het delen.
Het zijn hele goede en duidelijke foto,s.

Even een kanttekening over het aanbod:
Vrij prijzige potten zitten er tussen zoals de Monster King en Power House.
En over de Pyroboy collectie hoor ik alleen maar slechte verhalen.

pracht foto's joh super bijdrage,echt van happines potjes tot pakketten alles staat er op goed werk..

enorm bedankt!

enorm bedankt!

Gast,

Al tijdenlang zoek ik naar info over WF. Ik zit in Center Parcs in Lommel met kerst en wilde graag weten wat er allemaal is. Leuk dat je zoveel foto's hebt genomen en zijn zeker nuttig!

hebben ze geen normale widomakers bij frank?
en de prijslijst die nu op de site staat is ook niet bepaald compleet.:sad:
staat namelijk lang niet alles op.

hebben ze geen normale widomakers bij frank?
en de prijslijst die nu op de site staat is ook niet bepaald compleet.:sad:
staat namelijk lang niet alles op.

Klopt...

Kijk Wapenhandel houden zich meer bezig met wapens dan met het update'n van hun site...

Ze hebben het naar hun eigen zeggen erg druk in de wapenwinkel daarnaast hebben ze ook een Vuurwerkgedeelte...

Dus ze houden niet echt de site bij... En ze hebben niet veel vertsand van vuurwerk. (de namen enzo...)

Dus ja als je er heen gaat... Hebben ze van alles in de vitrine die niet op de site staan...

Maar een goedmakertje...:angel: Ik ga over een aantal weken naar Wapenhandel frank zelf... En omdat ik best goed kan praten met de mensen van de wapens en de mensen van het vuurwerk, vinden ze het Oké dat ik foto's maak van de etalage's... Ik zeg ze ook dat ik die op een SPECIAAL VUURWERKFORUM ga om de foto's daar op te zetten, en zo reclame voor jullie te maken... zo kunnen freaks die dicht bij wapenhandel wonen of in de buurt zijn, weten wat ze daar aan kunnen treffen...:bye:

Klopt...

Kijk Wapenhandel houden zich meer bezig met wapens dan met het update'n van hun site...

Ze hebben het naar hun eigen zeggen erg druk in de wapenwinkel daarnaast hebben ze ook een Vuurwerkgedeelte...

Dus ze houden niet echt de site bij... En ze hebben niet veel vertsand van vuurwerk. (de namen enzo...)

Dus ja als je er heen gaat... Hebben ze van alles in de vitrine die niet op de site staan...

Maar een goedmakertje...:angel: Ik ga over een aantal weken naar Wapenhandel frank zelf... En omdat ik best goed kan praten met de mensen van de wapens en de mensen van het vuurwerk, vinden ze het Oké dat ik foto's maak van de etalage's... Ik zeg ze ook dat ik die op een SPECIAAL VUURWERKFORUM ga om de foto's daar op te zetten, en zo reclame voor jullie te maken... zo kunnen freaks die dicht bij wapenhandel wonen of in de buurt zijn, weten wat ze daar aan kunnen treffen...:bye:

dank u , ik ga er binnenkort even langs voor wat vuurwerk en voor een flinke buks

Heel erg bedankt wist niet ze zo'n groot assoritiment hadden. Moet toch maar weer volgend jaar gaan kiezen waar ik heen wil. Op de site staan een aantal foto's en ik zie daar een chianthunder 500sh. liggen voor 21,50 euro. Weet iemand of die prijs klopt ?(zie net in de prijslijst dat het 27,50 is zal wel verkeerd gezien hebben)

Back
Bovenaan