Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
moooie foto's hele mooie alleen kon je het neit gewoon allees in een bericht doen nu heb je 10 berichten erbij ... lijkt net gewoon alsof je berichten erbij wou (ik zou hetzelde doen
)
Maar echt mooie foto's
![]()
Ik ga ze niet allemaal bedanken maar toch bedankt voor alle geplaatste foto's! Dit zijn de eerste foto's die ik van Wapenhandel Frank heb gezien op het internet. Een zeer leuke collectie aan vuurwerk. Ook de prijzen liggen niet al te hoog. Alleen geen Chainthunders? En ook jammer dat je geen foto hebt van de indeling binnen, hoe de winkel is ingedeeld en het er van buiten uit ziet.
Super update man bedankt voor het sharen![]()
Goede foto's man!
Wat heb je eigenlijk gekocht?
hebben ze geen normale widomakers bij frank?
en de prijslijst die nu op de site staat is ook niet bepaald compleet.
staat namelijk lang niet alles op.
Klopt...
Kijk Wapenhandel houden zich meer bezig met wapens dan met het update'n van hun site...
Ze hebben het naar hun eigen zeggen erg druk in de wapenwinkel daarnaast hebben ze ook een Vuurwerkgedeelte...
Dus ze houden niet echt de site bij... En ze hebben niet veel vertsand van vuurwerk. (de namen enzo...)
Dus ja als je er heen gaat... Hebben ze van alles in de vitrine die niet op de site staan...
Maar een goedmakertje...Ik ga over een aantal weken naar Wapenhandel frank zelf... En omdat ik best goed kan praten met de mensen van de wapens en de mensen van het vuurwerk, vinden ze het Oké dat ik foto's maak van de etalage's... Ik zeg ze ook dat ik die op een SPECIAAL VUURWERKFORUM ga om de foto's daar op te zetten, en zo reclame voor jullie te maken... zo kunnen freaks die dicht bij wapenhandel wonen of in de buurt zijn, weten wat ze daar aan kunnen treffen...
![]()