Enschede 18-06-2010

Lodyx

VWC lid
Beste mensen,

Vanavond was er hier in Enschede vuurwerk te zien, in of bij het volkspark. Weet iemand waar dit voor was of wie dit schoot? Het was aan de hoeveelheid te zien zeker weten geen consument die even wat cakes de lucht in jaste.

Er is geen agendapunt of topic voor deze datum te vinden hier op vwc dus ben erg benieuwd wie meer info heeft?

Betrof een besloten demo geschoten door Dream Fireworks voor Bonfireworks
Vandaar dat deze ook niet in de kalender stond vermeld.:wink:

Ik dacht al, wat hoor ik toch :)
Het ging inderdaad een flinke tijd door... dat was niet effe 1 of 2 cakes.
Jammer dat zoiets besloten moet zijn, was graag wezen kijken, maar helaas.

Betrof een besloten demo geschoten door Dream Fireworks voor Bonfireworks
Vandaar dat deze ook niet in de kalender stond vermeld.:wink:

Een besloten demo van Bonfireworks, hmm dan zullen er vast en zeker de nieuwe producten van ze zijn geschoten.. als ze tenminst met nieuwe producten op de proppen komen. We wachten het wel af :wink:

Beetje vreemd?
Had op z'n minst een uitnodiging verwacht aangezien ik contact met Bon had vanwege een mogelijke Bon aanvulling in ons assortiment.:confused:
Zal toch eens verder kijken wat er zoal nog op de markt komt dit jaar.
Mischien weer eens wat nieuws en onbekends.

Bedankt voor de info tot zover. Ik kan echter geen vergunning voor gisteren voor Dream Fireworks vinden op de provincie site of overheids site. Worden niet alle vergunningn ter inzage gepubliceerd?

misschien deze niet, omdat het consumenten spul betrof?
of dat het dan in een andere categorie vergunningen valt en bekend wordt gemaakt?

Ik had het geluk wel een uitnodiging het was super vuurwerk en er zaten ook
hele mooie nieuwe dingen bij voor dit jaar de colorfull Thundertail art
df 1001 zal jullie allemaal doen verrassen

die is afgelopen jaar trouwens ook al verkocht hoor....maar ik vond hem zelf niet zo erg bijzonder eerlijk gezegd...maar da's mijn mening maar :D
Niet dat het geen leuke cake was hoor...maar het is niet echt een silver salute zeg maar...

Hallo mensen Ik ben er zeker bij ik heb het genoteerd Heb er zin in!! Tot dannn.!!

Laatst bewerkt:
Ja sorry ik weet het ik was aan het kijken wanneer die show was in september van Royal Fireworks Toen kwam ik hier terecht maar ik heb het bericht al geplaats op die van 25 september! Dus verwijder dit bericht maar !!

Ja sorry ik weet het ik was aan het kijken wanneer die show was in september van Royal Fireworks Toen kwam ik hier terecht Toen zette ik hier een bericht terwijl ik de andere wou hebben ik had er 2 open staan. Dus heb perongeluk hier dat berichtje gestuurd

als het goed is komt er eind van het jaar nog een grote demo/show van Dreamfireworks.
:p ik hoop het,zou mooi zijn :cool:

Back
Bovenaan