Els Focs de Blanes 2011

moontan

VWC lid
Els Focs de Blanes 2011

De 41e editie van Els Focs de Blanes zal dit jaar worden gehouden van 22 tot en met 27 juli 2011.

Reglement en deelnemers worden later bekend gemaakt

Programma Els Focs de Blanes 2011

22 juli Focs d'Artifici Europlá SL ( Valencia )

23 juli Fuegos artificiales Hermanos Fernández SL ( Murcia )

24 juli Pirotecnia Malta Fireworks ( Malta )

25 juli Pirofantasia Carlos Caballer SL ( Valencia )

26 juli Pirotecnia Parente Fireworks ( Italie )

27 juli Pirotecnia Zaragozana SL ( Zaragoza )

't Beginnen onderhand wel aldoor dezelfde namen te worden op die festivals hè, niet dat ze slecht zijn ofzo...zal het toch iets met financiele haalbaarheid te maken hebben van die bedrijven?
Met dan altijd 2 'andere' namen erbij; had Malta niet afgezegd voor Tarragona ofzo ivm logistieke problemen? Gelukkig dat we ze toch nog een show gaan zien schieten, kijken of ze dat ook kunnen of enkel uitblinken in showbommetjes :)
Magoe, de rest van de schieters liegt er absoluut niet om; zal mooie editie worden!

Zijn de tijden al bekend van de shows (en an met name de laatste dag, omdat die dag de 1e van mijn vakantie is ;))

Hier de show van 22 juli (gedeelte)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wel jammer dat op 21 juli mijn vakantie eindigde in Malgrath de mar, anders was ik hier zeker naar toe gegaan

Heb betere filmpjes gevonden van de verschillende dagen:

22 juli
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

23 juli
+ YouTube Video

24 juli
+ YouTube Video

25 juli
+ YouTube Video

26 juli
+ YouTube Video

27 juli
+ YouTube Video

Back
Bovenaan