Els Focs de Blanes 2009

Los Fuegos de Blanes 2009. Montaje Pirotecnia Surex
Montaje de la Pirotecnia Surex de Polonia en el XXXIX Concurso Internacional de Fuegos de Artificio de la Costa Brava. Trofeo Vila de Blanes 2009. 24 de Julio.
Videos y fotos del certamen en startecnia.com

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Els Focs de Blanes montaje Pirotecnia Vulcano
XXXIX Concurso Internacional de Fuegos de Artificio de la Costa Brava. 25 de Julio 2009, montaje de la Pirotecnia Vulcano ( Madrid )
Blanes Fireworks startecnia.com

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Afgelopen vrijdag ben ik dan ook naar het vuurwerk festival van blanes geweest. Rond een uur of 6 reden we blanes binnen en kon de auto makkelijk worden geparkeerd. Ongeveer 2 km buiten het centrum want ik geloof dat er in het centrum van 7 tot 12 niet mocht worden gereden. Gelijk even naar de opbouw wezen kijken en heb natuurlijk ook een paar foto's gemaakt.

Na een hapje te hebben gegeten hebben we een plek gezocht op de boulevard (natuurlijk zo dicht bij het vuurwerk als mogelijk). Wees daar snel bij want hoe later je komt hoe voller het word. Rond 10 uur was het strand al vol en kwamen er nog steeds mensen bij. Om kwart over 10 kwam de eerste salute, die gelijk ieders aandacht naar het vuurwerk trok. Vervolgens heb ik me ogen uitgekeken. Mooie en aparte effecten, meerslagen, afentoe een salute en alles werd in een lekker tempo de lucht in gepompt. Bij de grote kalibers voel je dat de dreun gewoon je broekspijpen laat wapperen. De wind stond richting het publiek, dus dat was lekker kruit snuiven. Het enige wat ik miste was een echte salute finale. Maar al met al was het een mooie show:D

Het enige wat ik miste was een echte salute finale. Maar al met al was het een mooie show:D

De saluut finale's zoals je ze vaak zit bij onze en vwc flms zijn vaak in Spaanse shows en nog veel vaker in shows van Valenciaanse schieters. En Surex kwam uit Polen en die doen het weer anders net zoals bijvoorbeeld Japanners etc.

XXXIX Concurso Internacional de Fuegos de Artificio de la Costa Brava. Trofeo Vila de Blanes. Disparo del 27 de Julio con la Pirotecnia Show FX ( Australia ) con la colaboracion de Parente Fireworks y pirotecnia Brunchu.
International Festival Fireworks Blanes 2009.
Els Focs de Blanes startecnia.com

video: by BlanesOnTour

http://www.vimeo.com/5810168

Back
Bovenaan