Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
lekker hoor ,had ik hem toch moeten kopen (achteraf)De 1e straatvideo van 2026. Schitterende cake met goud wat lang blijft hangen.

Mooie cake hoor, niet aan toegekomen dus ik ga er nog een keer van genietenDe 1e straatvideo van 2026. Schitterende cake met goud wat lang blijft hangen.

Had dus zelf al 2 x de precious gold in bestelling staan dus deze uiteindelijk laten lopen, maar leuke waaier met een mooi relaxt tempo en goede burst en brede boeketten zo te zien,komend jaar hopelijk herkansingHmmm, deze of Precious Gold van Wolff??
Vind ze beide wel iets hebben, deze is net ietsie duurder maar daar krijg je ook meer variatie voor.
Hier nog een PG te in drogen voor een mooie zomerdag, maar als we nog mogen shoppen dit jaar deze toch mee pakken maar denk ik.
Had dus zelf al 2 x de precious gold in bestelling staan dus deze uiteindelijk laten lopen, maar leuke waaier met een mooi relaxt tempo en goede burst en brede boeketten zo te zien,komend jaar hopelijk herkansing![]()