Ekim

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 4404
Artikelnaam: Ekim
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 52 gram
Aantal Schoten: 6
Effectomschrijving: Golden willow
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 24/1
Tijdsduur: 10 seconden
Stijghoogte: €7,45

4404.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze cake vond ik in het echt nog mooier overkomen als op film en is wat mij betreft zeker een echte aanrader, zeker als je de prijs er nog eens naast zet. Complimentje voor Katan dat ze voor dit bedrag zo'n volmaakte cake op de markt hebben weten te brengen.

Golden willow zijn zo mooi he..:D

Jammer van het lage aantal shots..:( Is zo wel erg kort. prijs is wel leuk trouwens.

Maar voor 10€ heb je tegenwoordig 2Sh cakes die je in de voor avond ook heel goed en langdurig vermaken..

Mooi, zker weten! Maar zie veel leiver meer shots van zulke mooie effecten en houd budget lekker bij goedkope effecten! Maar relatief veel shots.

Het zou echt een hele mooie cake worden... Natuurlijk dan wel in budgetformaat. Maar helaas.. De wind was te hard, en ik natuurlijk vergeten om de pot vast te klemmen met stenen... Hij is omgevallen en tegen mn zus aan geschoten... Gelukkig geen gewonden..

Ik had hem in een half mislukt Heavy 5 (Universe Collection Versie) projectje gedaan en ik moet zeggen hij sprong er echt uit. Je hoorde gelijk de keiharde klappen , volgens mij wordt deze cake dit jaar het begin van mijn show!

Laat die productie fout maar lekker zo!
wat een enorm effect uit dit kleine ding, te gaaf!
Zeker een dikke aanrader

Back
Bovenaan