Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hebben jullie de eerste knallen van dit jaar al weer gehoord of heb je zelf al wat afgestoken?. De winter zit eraan te komen en daarbij ook het vuurwerk.
Heb jij al knallen gehoord en wanneer begin jij zelf met knallen ?
Nou en of. In het dorp waar ik oud en nieuw vier is het elke keer dat ik daar ben raak. Niet dat ik iets van het vuurwerk kan zien, maar ik hoor het zeker. Meerdere boxen of cakes al gehoord.
Nauwelijks, vorig jaar rond deze tijd was werd er al wel meer afgestoken. Misschien ook maar goed ook dat het rustiger is, minder overlast is minder gezeik.
Nou eens in de 3 dagen zo ongeveer lijkt het wel of er een wijk verderop iemand een show aan het schieten is maar helaas zie ik er niet veel van maar je hoort het wel heel goed duurt vaak wel een minuut of 5.
Heeeeel af en toe hoor ik ook wel is een knal of een single shot in de buurt.. dan sta ik gelijk paraat en te luisteren/kijken of er nog meer komt haha
Voor de overlast is het misschien niet zo goed, maar als het niet om vuurwerk gaat irriteert men zich wel ergens anders aan.. ik bedoel zo heb ik buren die nogal graag piano speelt wordt ik ook wel is helemaal temmes van maargoed zo heeft iedereen wel iets wat hij of zij leuk vind wat voor een ander overlast veroorzaakt.
Hier is het voor mijn gevoel iets rustiger de afgelopen welen. Wel is er dit jaar geen pauze geweest in de zin dat er heel het jaar door siercakes worden afgeschoten. Lijkt alsof het ook steeds normaler word om op feesten en dergelijke iets af te steken…
Gisteren nog een kleine cake hier de lucht in, maar verder is het even bijzonder rustig hier de afgelopen weken.
Hier al wel paar blokkies af zien gaan van de zomer, je kunt zo zien wie alvast is gaan halen (bij Loots) en enthousiast is! Onderweg naar werk laatst gespot
Het is hier de laatste maand bijna dagelijks feest! Bijna dagelijks gaat er s'avonds wel iets de lucht in. Van 16 shots blokkies tot serieuse compounds. Helaas altijd net te ver weg om iets te zien, maar het horen dreunen is al een teken dat dit weer een top jaarwisseling gaat worden . Tot nu toe heb ik me nog kunnen inhouden en geen antwoord gegeven op de knallers maar dat wordt steeds lastiger nu het weer wat eerder donker wordt
Gisteravond rond de klok van 22.00 in Zoetermeer : een mini showtje met minimaal 4 a 5 inch shells. Geen idee wie wat of waar, maar het was even genieten
Hier is het altijd rustig, af en toe eens wat knallen in de verre verte welke te horen zijn bij windstil weer. Opzich altijd wel weer sfeerverhogend, wat geknal in de verte. Zal wel weer komen als de klok achteruit gaat.