Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hebben jullie de eerste knallen van dit jaar al weer gehoord of heb je zelf al wat afgestoken?. De winter zit eraan te komen en daarbij ook het vuurwerk.
Heb jij al knallen gehoord en wanneer begin jij zelf met knallen ?
Nee het is hier heel erg stil. Vind ik ook niet erg, zorgt voor minder gezeur en dus minder weerstand tegen vuurwerk. Vaak pas vanaf november de eerste knallen. In december zeker dagelijks. Soms echt hele harde vlakbij, maar zie nooit iemand wegrennen
Gewoon de knallen die je het hele jaar door hoort. De echte knallen die oudjaar gericht zijn zijn hier al jaren pas in december. Dat het echt al lekker knalt buiten. Dat was vroeger wel anders, toen knalde het vanaf de herfstvakantie al dagelijks.
Niet hier in de buurt. Beter ook voor de beesten. Zelf steken we ook niet af in de buurt. Als we wat kleine dingetjes gaan stoken rijden we even buiten het dorp naar een stook locatie.
Nog altijd zeer rustig hier. Hoewel ik wel dacht een fluitfonteintje te horen gisteren, maar dit bleken de piepende remmen te zijn van een voorbijkomende auto
Iets met te veel kruitstress
hier is ook niks te horen behalve vanmiddag. Stond buiten, fietsen 2 jongens snel langs me. Hadden net iets in de struik gegooid. Bleek een leuk knalletje te zijn
Hier nog maar heel weinig. Temperatuur is natuurlijk nog vrij hoog ook voor de tijd van het jaar! Duurt helaas ook nog wel even! Mijn ervaring leert hier dat als het weer op den duur omslaat naar herfstachtig, dat het bij veel mensen weer gaat kriebelen!
Jazeker afgelopen weekend was het goed raak met een aantal cakes. Vrijdag is er hier een vuurwerkshow vanwege de feestweek maar dan is er her en der ook altijd wel wat vuurwerk. Daarna begint het helemaal weer te leven in de buurt.
afgelopen dinsdag kwam ik het kantoor uitgelopen op mijn werk, in een vrij rustige en nette buurt. En ik wil het bordes aflopen gaan een meter of 10 naar links op straat een nitraat af. Ik schrok maar kreeg gelijk kippenvel, heerlijk. Een aantal seconden later kwam de rookpluim langs. Dat maakte het plaatje compleet.