Eerste knallen al gehoord ?

Torrr

VWC lid
De tijd van de eerste verdwaalde knallen is weer aangebroken.

Heb jij al knallen gehoord, en wanneer begin jijzelf met knallen?

Gisteravond werden hier al wat knallers gegooid en zonet ook al wat. Zo'n klein dorpje heb het gevoel dat hier nog een freak woont :p

Ook in mijn kleine dorpje zijn net een trueno en een chooet banger de lucht in gegaan! Aftrap vuurwerkseizoen 2012-2013 en dat mogen ze weten ook!

Hier gaat elke dag wel een single shot de lucht in en wat knallers:), en heel of en toe een cake.

Het is dat de hond van de buren bijna zelfmoord pleegd als id vuurwerk hoord.. Anders was het al flink los gebarste:devil:

Laatste tijd weinig schietpartijen in Rotterdam.

Haha, maar o zo voorspelbaar bij jou! :D

Hier heb ik de laatste weken wel al een aantal knallen gehoord en zo af en toe in de zomer een cake gehoord maar helaas nog niet kunnen zien. Het is nu feestweek hier en dat sluiten ze af met een vuurwerkshow dus daarna zal het bij andere inwoners hier ook gaan leven.

tis stil aan de over kant..
tis stil aan de over kant!

Nee nog geen geknal hier..

Paar dagen geleden nog een 25 shots cake gehoord in Gouda. Maar verder niets. Erg rustig dit jaar qua vuurwerk. Vast en zeker door de teleurstellende sport-resultaten.

Ik hoor zo af en toe een harde knal.
's Avonds hoor je zo af en toe een cake. Maar meestal in de verte heel soms zie je hem ook.

Zo rond november iedere dag knallen.
En december lijkt het soms wel oud en nieuw.
Vooral in het weekend!

Back
Bovenaan