Een tipje van de sluier van de nieuwe producten van Lesli vuurwerk 2012

Ik zal dan toch maar reageren.

Ik deed het zeker niet om het forum kapot te maken!
Maar ik dacht:
Zal ik het topic alvast aanmaken, het moet toch aangemaakt worden.
En een mod kan ook de startpost veranderen, om zo meer info erin te zetten.
Iets te enthousiast met topics aanmaken...

Maarja, ieder mens maakt fouten.

Sorry crew en natuurlijk de leden.
Want die ben ik het natuurlijk schuldig!

Groetjes,
Tristen.

Rustig. Tristan kan er niets aan doen. Ik zou het ook doen als ik hem was, maar ik doe deze actie om verdere topics te voorkomen.Verder no hard feelings.En ja, in mijn enthousiastme had ik het niet in de startpost dit vermeld.

Lekker dit! Marco, betekend dit nu dat je geen foto's en verdere informatie gaat doorgeven?
Als dit nu waar is, vind ik dat wel een erg dramatische reactie Marco.

Door de enthousiaste Tristin die jullie alleen maar probeert te helpen, en het vervolgens blijkbaar Fout doet Hoef je toch niet dit soort maatregelen te nemen!

Lekker is dat dan....
Ik kan snappen dat je het niet zo prettig vind dat er al topics aangemaakt worden, maar.. Gewoon even zeggen:"jongens, Geen topics aan maken, daar is de crew voor" is toch niet al te moeilijk?

Ik vind dit erg jammer Marco..!

Ik vind het een goede reactie van de mod, maar zoals Leslifan hier op reargeert vind ik een beetje impulsief.Zoals de mod hierboven al beschreef valt hij Tristan hierover ook niet aan.Beetje jammer dat dit zo overtrokken wordt.

Laten we er nou maar erover ophouden.
De èèn is het wel met Marco eens en de ander niet.
Er kunnen hier nu allemaal nutteloze discussies ontstaan.
Hier komen we waarschijnlijk toch niet allemaal over uit. :wink:

Laatst bewerkt:
En daarom gaan wij hier gewoon weer ontopic : nieuwe produkten Lesli vuurwerk 2012.

Berichten die daar niets mee te maken hebben zullen dan ook zonder pardon verwijdert worden !!

Wie alvast wat nieuwe producten van Lesli wil zien moet naar goedkopervuurwerk.nl gaan daar staan 12 nieuwe produkten met o.a. Twee daytime cakes

Klopt, maar toch zie ik nieuwe producten op de site van Goedkopervuurwerk!! :tongue2:

LE169 Angry Birds
LE145 Magnolia
LE146 Late Night Show
LE171 Missle Mania
LE161 #1

Mogen die topics al aangemaakt worden?

Ik heb nu al flink wat nieuwe productnamen voorbij zien komen en ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft lesli gebruik gemaakt van wat topics die we een tijdje terug hadden.
Er waren toen verschillende topics om nieuwe productnamen te verzinnen en ik herken er wel wat.
Veel te veel om allemaal door te gaan zoeken, maar iemand die zijn toendertijd verzonnen naam terugvind in een nieuw lesli product?

Back
Bovenaan