Een absolute must-have

Torrr

VWC lid
Bij deze een topic aangemaakt, gevraagd door het een member vwliefhebber en ook ik ben heel nieuwsgierig naar de reacties, let wel dat iedereen zijn voorkeur mag plaatsen en dat er in dit topic niet op elkaar kan en mag worden gereageerd !!!

Welke legale producten willen jullie elk jaar weer hebben en waarom? Omdat die zo goed is of omdat je hem gewoon vanaf het begin hebt gekocht. ?
Of welke cake vind jij welke er niet mag ontbreken ( dus attendeer elkaar op een cake waar van jij vind dat deze echt niet mag ontbreken, er zijn namelijk zoveel cakes dat er wel eens eentje aan je aandacht ontsnapt !

brand maar los.

Laatst bewerkt:
Helaas is de trend dat veel cakes na een succesvol eerste jaar, het tweede jaar of opeens een dikke prijsstijging doormaken, of opeens kwalitatief gezien een stuk minder zijn geworden. Daarom heb ik de laatste jaren eigenlijk niet veel cakes die standaard in mijn collectie zitten. Dit jaar heb ik wel een aantal cakes die niet mogen ontbreken, evenals wat klein spul:
Cakes:
-Heavy legend 16/25 shots
-Secrete salute (mits de goede versie..)
-Red Shadow
-Zena Palm potten
Overig:
-25s fluitbakjes,
-mini/mantronix
-Crackling Candles
-Singe shots: Shock box (zena) of asian thunders
-GrondbloemKnal (original)

Heavy 5. Elk jaar er absoluut bij. Effecten blijven constant, prijs blijft nog te doen en deze potjes kun je overdag 's avonds en om 12 uur afsteken.
Ook zitten de extreme bang rockets er al vanaf het begin bij.
En qua kleine producten heb ik elk jaar toch nog wat pakjes grondbloemen, al blijven ze steeds liggen thuis haha.
Verder probeer ik elk jaar weer nieuwe producten uit te kiezen, er is zo ontzettend veel keus hier in Nederland dat ik steeds probeer te variëren.

Cakes:
Silver salute.
Gewoon lekker rammen met die bak.
10:00 uur gaan er stevast 2 de lucht in.
In normaal tempo en een in 1x.

Phanter: Blijft een top bak.
2 x effect per shot is een zeer goede zet van Wolff.
Mooi effect, heb hem altijd gehad.

Vetjes.
Een super cake.
Gaaf die mines in verschillende kleuren.

Woede.
Gewoon kei vet, in 1 x de lucht even in goud omtoveren.
daar word tje toch ziedend van!?

Meterpakket!

Van kinds af aan wordt deze elk jaar in huis gehaald! Ook al heb je Bonbridge, Weco of Triplex... Komt gewoon elk jaar weer bij de collectie! Gewoon pure Nostalgie!

Wave Willow en de Multi Thunderking van Broekhoff. Wave Willow vind ik gewoon een van de producten met een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding en hij is nog mooi ook! De MTK is de hardste singleshot die ik tot op heden gehad heb en de fluit doet het ook erg goed! Hoop dat ik na de jaarwisseling de Imperial Blink aan dit lijstje kan toevoegen:wink:. Het beeld materiaal is in ieder geval veelbelovend!

Ik vind een ratelband er gewoon ieder jaar bijhoren. Grootte, legaliteit of prijs maakt niet uit, gewoon even knallend het nieuwe jaar in door een lekkere rol neer te leggen is een geweldig gevoel. Zelf heb ik dit jaar de Hindoerol van Broekhoff.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind rotjes, babypijltjes en grondbloemen er elk jaar bij horen. Tevens als thunders/shocks en bijen.

Potten wissel ik wel elk jaar af, hangt beetje of die echt mooi is.
Alhoewel ik de Monster Jam zou willen hebben van Lesli, maar deze is bij mij niet meer verkrijgbaar.

Elk jaar een fluitbakje om te openen om 12uur.

Daarnaast, babypijltjes, cruise rockets, single shots (shocks, etc.)

En altijd een slof rotjes, blijft ook altijd meer dan de helft van over haha ;)

dan kan ik natuurlijk zelf ook niet achterblijven.

ik heb standaard elk jaar de Crown Solar.
ik vind dit echt een gaaf pakketje met 4 combi cakes. ze beginnen met fontijn en hebben daarna 12 shots. dit is voor mij echt een must-have.

en sinds vorig jaar ook de wave willow. een erg goede cake voor een 'normale' prijs.

Ik ben en blijf nog steeds gecharmeerd van de Stars over Paris ( Dynasty ) en de Alcatraz van Royal Class ( Lesli Vuurwerk )

Edelweiss (The Royal Garden Collection,Royal) Prachtig effect dat mooi uitgevoerd is. Kwaliteits cake,met een apart effect. Prijs is mischien aan de hoge kant,maar dan heb je wel een speciale bak!

Blow Out (Gold Selection,Rubro) Gewoon een toppertje. Prima tempo,verschillende effecten,en een prima prijs.

Wodka Blue (Oriental Collection,Bonfireworks) Tja,spreekt voor zich. Prima kwaliteits cake,voor een goede prijs. Goede volle boeketten,aanrader!

Ik wil altijd van elke categorie het beste product hebben, een cake met goud effect, multicolor, crackling, knal, ga zo maar door, a.d.h.v. ga ik opzoek naar de beste die hier te verkrijgen is en bestel ik, zo heb ik altijd een basis.

Ook kijk ik naar shapes, dus ook daar komt variatie in w-shape, fanshape, of gewoon i-shape, en laten we een bos pijlen niet vergeten!

Nadat ik de 'basis' heb aangeschaft ga ik kijken naar wat pakketten, Buurtassortiment, China by Night, Heavy 5, en natuurlijk een meterpakketje!

Eigenlijk is alleen de basis dus een musthave, daarna koop ik gewoon producten om het aan te vullen.

De producten die dat dit jaar zijn geworden, en vele vorig jaar ook waren:

Secret Salute
Sky Screamers
Exploding Box
Silver Willow
Fire Flower
Lights of Heaven

Pijlen schaf ik dit jaar ook een aantal pakketjes van aan: Turbo Clash Rockets, Gateway, en Pyro Shells.

En het lijkt er op dat we eindelijk een goede rol op de markt hebben, dus die komt er ook: Corsaire Chain Gun XL!

Dat is dus de basis daaromheen koop ik vele producten die het totaal een mooie collectie maken, afhankelijk van het budget. :)

Toch ookwel het meterpakket gewoon leuk, toch wel beetje nostalgisch gevoel.

En ja al 3 jaar std in me collectie vanwege de prijs kwaliteit verhouden de Extreme Salute/Big 19. Bij de karton verkopen is deze cake rond de 10 a 12 euro dus daar kan ik niet omheen.

Cruise Rockets natuurlijk! De goede versie tenminste, hopen dat die volgend jaar ook nog te krijgen zijn.

Altijd elk jaar elk soort grondbloem in huis, dus met knetter , knal en zonder. Ook altijd Extreme Bang Rockets, cruise rockets en rocket boom. Voorheen was de rocket boom van Beko dit jaar van Schuurmans.

Waarom maak je die overstap Bram?

Is dat gewoon omdat de Rocketboom van beko niet meer te krijgen is?
of omdat de kwaliteit van de Rocketboom tegen is gevallen vorig jaar?

EDIT: Derp... laat maar zitten.. Beko en Schuurmans zijn gefuseerd...:p

Back
Bovenaan