• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Edruco] Lady Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

VWC lid
Artikelnaam: Lady Cracker
Artikelnummer: Onbekend
Importeur: Edruco
Aantal per verpakking: 20 stuks
Kartoninhoud Nog niet bekend
Effectomschrijving: 20 vlinders gemaakt naar Spaanse procede.
Aantal gram: 0,8 gram PTS
Prijs: 5,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Edruco voor deze informatie. en Casualsflr

Laatst bewerkt door een moderator:
geweldige knallers EEN ECHTE AANRADER
VEEL HARDER ALS EEN CHOOET BANGER

en nog goedkoper ook
echt n aanrader

Ik heb 10 pakken het is vind ik de beste prijs/kwaliteit vlinder.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind ze ook een aanrader, was een introductieprijs van 5 euro in maand november bij SR nu is die volgens mij 7,50

Deze vlinders gaan erg hard, had hem samen met een Spanish Cracker-C afgestoken en de Lady Cracker ging zeker harder. Voor die prijs is hij top! :D

Waarom vallen deze knallers onder de naam van Edruco? Deze worden immers geproduceerd in opdracht van en geïmporteerd door Salon Roger. Daarnaast zie ik ze niet eens op de site van Edruco én de prijs is minimaal 7,50 euro.

Inderdaad geweldige dingen.. !
De knal die hiervan afkomt, en de flits, gewoon super dingen voor die prijs.
Enige nadeel vind ik is dat als je ze gooit, ze meestal terug waaien, ook al staat er bijna geen wind. Je kan ze dus nooit verder dan 4/5 meter gooien :p
Heb er net een gewogen, en ze wegen dan ook maar 5 gram...

geweldige knallers EEN ECHTE AANRADER
VEEL HARDER ALS EEN CHOOET BANGER

en nog goedkoper ook
echt n aanrader

Het is inderdaad een aanrader, maar ik vind het niet waar dat de Lady Cracker veel harder gaat dan de Chooet banger.
Ik zou zeggen dat ze (ongeveer) even hard gaan.

De Lady Cracker is de beste prijs/kwaliteits vlinder/knaller!:wink:

Ik vind het heel apart over de kruit inhoud.
Aangezien ik nogal nieuwschierig ben heb ik een ladycracker de staart afschreurd en een weco corsair afgerold. volgens de doosjes van weco zit er 1,1gram in en de Ladycracker bevat 0,8 maar tog was ladycracker bijna 2/3x zoveel kruit.

Ik vind het heel apart over de kruit inhoud.
Aangezien ik nogal nieuwschierig ben heb ik een ladycracker de staart afschreurd en een weco corsair afgerold. volgens de doosjes van weco zit er 1,1gram in en de Ladycracker bevat 0,8 maar tog was ladycracker bijna 2/3x zoveel kruit.

Het volume en gewicht zijn heel andere dingen, zo kan 1 kilo lood veel kleiner zijn als 1 kilo veren, en toch weegt het even veel.
Als bijv. in de een flash van Al/S/Kno3 zit en in de andere flash van Mg/Kclo3 kan de een zwaarder zijn dan de ander, dus een kleinere hoop...
Het kan ook zo zijn dat de een grover is en losjes ligt, zodat er veel lucht tussen zit...
Maar 2/3X zoveel is wel heel raar...:bonk:

Het is geen drukfout :P Eerst zaten in die doosjes andere vlinders. Die waren kleiner en zachter. Ze waren dan ook maar 4 euro per doosje =P

Het is geen drukfout :P Eerst zaten in die doosjes andere vlinders. Die waren kleiner en zachter. Ze waren dan ook maar 4 euro per doosje =P

?????

Als ik er in een doosje 20 tel, terwijl er 25 op staat, dan is het gewoon niet goed:shocked:
Het is dat ze er op de site van Loots voor waarschuwen, anders wordt je gewoon opgelicht...

Neemt niet weg dat het prima knallertjes zijn, maar toch.

Vorig jaar waren Lady Crackers inderdaad minivlinders. (€4 per 25) Dit jaar zijn ze vernieuwd en hebben ze gewoon bespaard op het karton voor het doosje :p Dus hebben ze de oude doosjes gebruikt.

wel slim maar ik dacht toen ik ze wer zach...:
WAAAAAAAAAAAH die kleine dingen en dan nog 8 euo per 20 ze zijn geak
maar nu blijken het wel goede vlinders te zijn met 0.8gram... zeker kwaliteit flash ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan