Ede 01-05-2008

moontan

VWC lid
Waar: Ede
Wanneer : 1 mei 2008
Wie: Jaco Vuurwerkevenementen
Kaliber: niet bekend
Tijdstip: 22.30 uur

Kennisgeving

Ontbrandingstoestemming Vuurwerkbesluit Jaco Vuurwerkevenementen Ede

Gedeputeerde Staten van Gelderland maken bekend dat zij op 13 november 2007 een aanvraag om een ontbrandingstoestemming als bedoeld in artikel 3.3.2, derde lid, van het Vuurwerkbesluit hebben ontvangen van Jaco Vuurwerkevenementen uit Ede.

De aanvraag heeft betrekking op het tot ontbranding brengen van vuurwerk en het opbouwen, installeren, en verwijderen daarvan op 1 mei 2008 vanaf de sportvelden van voetbalvereniging Fortissimo te Ede. Het betreft een buitenvuurwerk waarvan de afsteektijd is gepland om 22.30 uur.

Conform het Vuurwerkbesluit heeft de burgemeester van de gemeente Ede verklaard geen bezwaar te hebben tegen het tot ontbranding brengen van het vuurwerk. Gedeputeerde Staten hebben besloten de gevraagde ontbrandingstoestemming onder het stellen van voorschriften te verlenen.

Bij deze mijn film: Klikkerdeklik in begin eerst aantal opnames van de opbouw daarna de show (let aub niet op de vage vlekke op de lens tijdens de show.. komt door de condens vochtigheid) :bye:

Bedankt voor het delen van de film.
Prima beeldwerk opnieuw.
Leuke show van Jaco Vuurwerk
Eerste 14 minuten overwegend consumentenvuurwerk waarbij prachtige effecten de revue passeren. Is toch wel goed spul hoor de cakes van Thor/Herlat.
Vooral de cake op 10.30 met de zilverachtige willow en time rain is een plaatje.
Laatste 8 minuten overwegend prof.vuurwerk met ook hele mooie shells en effecten er tussen.

Bij de finale stopt je film abrupt. Ik weet niet of dat ook het einde van de show
is ?

de finale stopt je film abrupt. Ik weet niet of dat ook het einde van de show
is ?

Aan einde wordt het even 40 sec stil daarna komt pas de finale :wink: er ging wat mis met de onsteking dus meosten ze overgaan tot handmatig afvuren dus eerst de folie enzo erafhalen zodat de ontstekings lont (die ze extra opgelaten hadden) konden ontsteken :)

wat mij ook opviel was de thunder king van herlat/original die gingen best hard stond (50mtr ofzo?) ervan af en toch voelde ik lichtjes de druk gewoon :D terwijl het nederlandse original product is

Back
Bovenaan