Eclypse

Ik heb deze laatst afgestoken toen het volledig windstil was. De goude willow kwam tot de grond. Echt kwaliteit, wat een verschil met of zonder wind alleen.

Ziet er weer goed uit. Heb vorig jaar al m'n Riakeo spul geschoten met die wind, dit jaar laat ik alles staan als het weer er niet naar is.

Als je Riakeo goud wilt, koop deze. Goud blink, goud ghost, brocade, kamuro en met prachtig blauw. Beauty. Top genieten. Kun je voor het geld van die compounds met al hetzelfde goud iets meer variatie aanschaffen :p

Laatst bewerkt:
Erg mooie cake, blij dat deze in de straat staat!

Misschien een wat aparte constatering/vraag: kan het zijn dat de spreiding/effect rondte afwijkt van de grotere 30mm Riakeo compounds? In principe zou dit niet uit moeten maken, 30mm is 30mm en kruitgewicht is kruitgewicht.
Misschien dat ik helemaal mis zit hoor, maar was mij al eerder opgevallen.

Erg mooie cake, blij dat deze in de straat staat!

Misschien een wat aparte constatering/vraag: kan het zijn dat de spreiding/effect rondte afwijkt van de grotere 30mm Riakeo compounds? In principe zou dit niet uit moeten maken, 30mm is 30mm en kruitgewicht is kruitgewicht.
Misschien dat ik helemaal mis zit hoor, maar was mij al eerder opgevallen.
Hooguit ten opzichte van de 1.3G versies die in Duitsland verkocht worden en de gekooide uit België.
Er kan wel verschil zitten tussen type effecten.

Back
Bovenaan