Earthquake

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: 2017
Artikelnaam: Earthquake
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Red tail silver strobe Willow & Red, Blue and Silver willow & Red Strobe Green Strobe Willow & Purple Yellow magical ball, coco red dahlia, Green tail, purple, red, yellow Dahlia.
Richtprijs: € 37,95

Productfilm Demo 2012
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken BONFIREWORKS voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit wordt mijn afsluiter. Veel verschillende effecten,Mooi kleuren gebruik,Lekker tempo,Stevige burst. Kortom hij maakt zijn naam waar.

Laatst bewerkt:
Dit is het laatste product van de nieuwe collectie van Bonfireworks 2009.
Een cake waar het tempo er zeer goed in zit, mooie diverse effecten, mooie finale en een lekkere harde burst.
Hij ziet er goed uit. Ik vind het een topper.

Ik vind hem wel een beetje rommelig: door elkaar verwerkte verschillende effecten.
Misschien moet ie juist zo maar zo vind ik de effecten niet tot hun recht komen.
Daarentegen zit er wel een lekker tempo in!
Das allemaal persoonlijk he!:p
Vind dat bon goed werk levert dit jaar:)

Hier is mijn film van de Earthquake, geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk, te Milheeze, op 28 november 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Duizendmaal excuses voor het onscherpe beeld. Manual focus stond niet lekker ingesteld :(

Wederom een PRIMA cake van Bon Fireworks. Is het geld driedubbel waard.

ik denk dat deze ook nog wel op men lijstje past :)
misschien was de net geposte film een beetje vaag
maar de kleuren waren goed te zien .
en die zijn prachtig :)

Laatst bewerkt:
wat een heerlijke pot zeg. voor de prijs hoef je hem echt niet te laten staan, in mijn ogen een echte topper.

Ik vind het een mooie cake ondanks dat hij verschillende effecten heeft. Maar dat heeft de Wodka Blue ook en dat is een echte topper. De Earthquake ontbreekt ook niet in mijn collectie.

Filmpje Earthquake 2009-2010:

Donders wat een mooie cake is dit, van alles wat ik geschoten heb van Bon zijn deze Earthquake en de Gorgeous mijn persoonlijke favorieten.

+ YouTube Video

:bye:

Laatst bewerkt:
Dank aan The Crow voor het filmpje van de Eartquake.
Ik had hem niet dit jaar (was bij de dealer niet in de collectie opgenomen)
Maar ik vind hem wat mooi.
Mooie mixed effecten. vooral willows en opnieuw met prachtige kleuren.
Het tempo ligt wederom goed, ben alleen benieuwd hoe hard de burstknal klinkt.
Een persoonlijke aanrader voor dit jaar, een cake om in de gaten te houden

Back
Bovenaan