[Dynasty] Witchcraft

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1868
Artikelnaam: Witchcraft
Bruto Gewicht: 1300 gram
Netto Kruitgewicht: 167 gram
Aantal Schoten: 45
Effectomschrijving: Gekleurde hummer-wespen links en rechts in verschillende kleuren
Tijdsduur: 15-20 seconden
Stijghoogte: 20 meter
Richtprijs: €23,00

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vind dit zelf een erg leuk label. Houd wel van zulke labels. Het heeft iets sprookjesachtigs/mysterieus.. Nu het mysterie nog op zien te lossen..Live zien dus...

Ik zat precies hetzelfde te denken, wel heel wat anders dan wat men gewend is van de Dynasty product labels.. Maargoed nu ook nog een brute inhoud haha

Inderdaad, maar beoordeel een pot niet op zijn kruitinhoud :p

Mooiste label dat ik tot nu toe ooit op een cake heb gezien, prachtig. Kunst op zich.

Hummers, daar had ik helemaal niet aan gedacht!
Wasp had ik overgeslagen vorig jaar, maar deze komt ongetwijfeld in mijn collectie! :D

Na de Wasp en de Rio de Janeiro een nieuwe cake met het hummereffect.
Grappige en passende naam.
Iemand al wat meer info over de prijs?

Net als de Wasp vond ik deze hummers gewoon te zacht al zijn ze wel iets beter dan die van de Wasp.
Shaped schieten voegt bij hummers niets toe m.i.
Wederom een gemiste kans op met hummers a la Monster King (Nico) te komen.

Lijkt me stug.

Maar ik vond deze toch erg leuk hoor! Per 2, maar het geluid was zeker een "bescheiden" feestje. Ik werd er blij van. Een echte liefhebberscake.

Ik vond hem ook geslaagt!
Dit zijn ideaale potjes om in je eigen consu showtje te gebruiken.

Hummers komen erg zacht over, hij duurt ook niet lang en ik vind de prijs zelf ook te hoog. Jammer verwachte hier erg (te)veel van.

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf de wasp gehad en die vond ik wel goed. Deze kan ik niet beoordelen want die heb ik zelf niet gehad of gehoord.
Gretz

Back
Bovenaan