[Dynasty] Stalin Orgel

Goh, die mines zijn toch wel heel bruut hoor, hoe die afgevuurd worden...wauw. Heerlijk tempo ook, iets te langzaam in dit filmpje misschien maar dat was bij de demo dus wat sneller.

Het is toch wel echt een heerlijke cake.
Alleen jammer dat de prijs zo (te)hoog is.
De crackling mines zijn wel erg goed, ik wil wel eens een cake zien met crackling mines in een rap tempo geschoten. :)

Dank voor het filmpje!
Deze vind ik toch wel iets hebben hoor!

Hij is duur, maar doet zijn naan en beschrijving wel eer aan!

Maar om even in te gaan op die mines waar iedereen het over heeft, er is een mines potje van Pro line. Paarse en crackling mines. Mocht je daar een paar van doorlonten krijg je een zelfde soort effect als in het filmpje. Misschien een idee voor degenen die iets anders willen dan dit.

Voor de prijs wat ervoor gevraagd wordt vind ik dit een zeer matige cake.
De mines, fluiters en de grootte van boeketten vind ik veel te zwak.
Ik had liever gezien dat de mines en fluiters gelijktijdig geschoten werden en eindigden in een harde knal.

Op het filmpje ziet hij er goed uit!
maar in het eggie vond ik um erg tegen vallen!
al helemaal voor zijn prijs!
wel vind ik de naam erg gewaagd!

Heb gister deze live gezien en ik vond hem erg slecht....ten eerste vond ik het zeer ielige fluit ala Broekhoff en de effecten vond ik ook zeer mager.
Als je zoiets een benaming geeft zoals Stalin Orgel, moet dat al weg gaan met een zware rauwe fluit en eindigen met een knal zoals de Silver salute.

Filmpje van een Stalin orgel uit de tweede wereld oorlog
Dan weet je gelijk wat ik bedoel, zoals die hoort te zijn.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

vond deze laatst op de demo ook slecht vind hem het geld niet waard. het idee achter deze cake vind ik wel goed, maar het is slecht uitgevoerd naar mijn idee. aan het publiek was ook te horen dat ze het een lagertje vonden. de knal vond ik niet hard de fluit niet schel genoeg maar de mines waren wel heerlijk in een rap tempo geschoten.

hier mijn filmpje van 2 Stalin orgels geschoten op de demo van Mantel-tweewielers:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik krijg deze cake waarschijnlijk als gratis vuurwerk. Moet zeggen dat ik hem wel erg interessant vind. Het is niet je standaard, schiet-boem cake. Daar hou ik wel van. :)

dit is echt een leuke potje! nah potje dat ding is volgens mij wel een meter lang:p
ik vond hem echt vet

Back
Bovenaan