[Dynasty] Solid [Vuurpijl]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 907
Artikelnaam: Solid
Bruto Gewicht: 125 gr.
Effectomschrijving: Maximaal met kruit gevulde klassepijl.
Stijghoogte: 60-70 m.
Richtprijs: ...
Verpakkingseenheid: 18/4
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Bruto gewicht 125 gram?
Weet iemand soms of dit normaal is, of dat dit zwaarder is dan normaal?
Aangezien de andere pijl van dynasty een stukje lichter was. En extra gewicht betekend meer stijgkruit wat resulteerd in minder effectkruit.
:bye:

Bedankt Damian,

Aan het filmpje te zien is dit een erg goede pijl met twee verschillende effecten. Harde crackling, en daarnaast nog een mooie wilow. De prijs zal wel ongeveer rond de 6-7 euro liggen als ik naar de andere pijlen van vorig jaar kijk.

Tja ik had misschien wel wat meer ervan verwacht, beetje meer een spectaculair effect. Dit is een degelijk effect. Ben er niet echt een fan van maar ik vind het een mooie pijl.
Zal hem echter niet kopen.:wink:
:bye:

ik vond deze pijl tegenvallen, de willow was miniem en ook de crackling was zeker niet je van het.

ik koop deze niet meer volgend jaar.

bij mij was hij schijnbaar anders als bij jou want ik heb er van genoten , gigantische groene willow met krachtige crackling voor 5,00 het zo zomaar zo kunnen zijn dat ik deze pijl volgend o&n weer neem .

oke, vreemd.
ik kijk uit naar de andere reacties, als deze voor het grootste deel positiever zijn dan die van mij zal ik overwegen om deze volgend jaar weer in de collectie op te nemen, want op het filmpje zag deze pijl er wel degelijk magnefiek uit.

Leuke pijl, had er ook wel iets meer van verwacht maar vind hem toch goed, nette knal en mooi willow&crackling effect.

In verband met opschoning van dit topic, foto toegevoegd:

1-1907.jpg

Back
Bovenaan