[Dynasty] Rocking Fire

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1639
Artikelnaam: Rocking Fire
Bruto Gewicht: 3000 gram
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 70
Effectomschrijving: Een maximaal gevulde 70 shots super climax-cake. Blauwe,witte,rode en groene glitter sterren spatten uiteen in deze opbouwende 500 grams cake.
Tijdsduur: 55-60 seconden
Stijghoogte: 25-30 meter
Richtprijs: €52,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben in juli op bezoek geweest bij Wolff.
Toen kreeg ik te horen dat Wolff met een product op de markt zou komen die identiek zou zijn aan de prachtige cake met salvo,s: De Dominator van Star.
Het zou dus om deze cake gaan: De Rocking Fire

Vanavond idd live gezien deze cake. En hij is goed zeg! Idd een cake ala de dominator met een heerlijk eindsalvo!

hei is idd erg lekker de eind salvos maken deze helemaal af!
is een lekker fel bakje

ik mis zelfs 2 crackling salvo's: wat hier de laatste is heeft normaal crackling palms, en die daarvoor hoort gewone crackling boeketten te zijn. Niet hetzelfde als Dominator dus qua invulling, wel qua idee.

ik mis zelfs 2 crackling salvo's: wat hier de laatste is heeft normaal crackling palms, en die daarvoor hoort gewone crackling boeketten te zijn. Niet hetzelfde als Dominator dus qua invulling, wel qua idee.

Tempo is wel geweldig! man, lijsje word langer en langer, morgen maar is voor zitten :shocked:

Heerlijk blok deze Rocking Fire, goed opbouwend tempo en tijdsduur met prima afsluitende finale, en bovendien gelukkig is een keer geen crackling in verwerkt !

Deze staat genoteerd op het lijstje.

:)

deze gezien op een demo. ik kende deze cake niet goed maar toen ik hem zag was ik verbaasd van dat heerlijke tempo wat deze cake heeft. heerlijke pot voor volgens mij een mooi prijsje. zeker de moeite waard!

hier het filmpje van mij op de demo van Mantel-tweewielers, per 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

zoals je ziet zit er wel erg veel verschil in de cakes de linker is zo klaar terwijl de rechter nog even door gaat. vind de finale ook wel mooi.

Wat een beest van een cake was dit zeg! Had er bij het zien van sommige filmpjes nog twijfels over, maar dit was echt de afsluiting van de avond. Geweldige salvo's en grote boeketten. Die finale was ook te gek, de hele lucht was gevuld. Aanrader, ookal is hij niet veelbesproken.

Wat een beest van een cake was dit zeg! Had er bij het zien van sommige filmpjes nog twijfels over, maar dit was echt de afsluiting van de avond. Geweldige salvo's en grote boeketten. Die finale was ook te gek, de hele lucht was gevuld. Aanrader, ookal is hij niet veelbesproken.

helemaal mee eens. denk dat dit toch wel mijn mooiste cake van de avond was. wat een beest!! blijft lekker hard door rammen. volgend jaar zeker weer. boeketten waren ook een stuk groter als ik had verwacht en als ik op de demo had gezien.

Ik ben het met de posts van mijn voorgangers eens, dit was idd een hele gave bak zeg !

Halverwege komt de versnelling opgang en blijft ie maar door stampen totdat de laatste schoten afgevuurd zijn, vindt persoonlijk 1 van de betere cakes die ik die avond geschoten heb.

Bij deze cake betaal je echt voor kwaliteit en niet voor grote, want de cake opzich is tamelijk klein, maar weegt toch behoorlijk Heavy als je deze in handen hebt.

Back
Bovenaan