[Dynasty] Le Mans

ademo_wolff_2008_141__11.jpg

Artikelnummer: 1884
Artikelnaam: Le Mans
Bruto Gewicht: 1.600 gr.
Netto kruitgewicht: 150 gram
Aantal Schoten: 10 Schots
Effectomschrijving: Met 10 burstknallen worden prachtige dahlia-effecten met zilveren glitter en lemon sterren uiteengeworpen.
Tijdsduur: 18/22 sec.
Stijghoogte: 25-30 m.
Richtprijs: €16.95
Verpakkingseenheid: 12/1
Film 1: Vuurwerktoko.nl (oude versie)
Film 2: Oud & Nieuw (oude versie)

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, ook wederom een zekere aanrader. Had hem puur gekocht n.a.v. de demo bij Wolff zelf en de relatief lage prijs. Hij is echt prachtig, toch een apart effect die niet iedereen dan verwacht en dat maakt het erg leuk, effecten zelf zijn ook mooi en dus een zeer goede cake voor die 16,50 die ik ervoor neer moest tellen.

Zeker aan te raden! :bye:

Wat een gave pot zeg! Helaas, ik had het filmpje nog niet gezien en dus niet gekocht..:cry: Dan maar volgend jaar, want ik moet hem zeker hebben!!!:D

Hoe was 'ie verder? Mooie kleuren & goede burstknallen?

Groetjes:wink:

Ik kon hem ook kopen maar ik had er geen filmpje van gezien dus ik d8 laat maar... Maar ik denk dat hij volgend jaar wel in men collectie komt !! Mooie pot

Zag dat ding in de winkel staan en verbaasde mij erover dat die pot zo groot is. Vergelijk dat met de subtiliteit van de Heavy 3 en je staat versteld bij dit merk van de diverse formaten van producten onderling.

Formaat viel mij in ieder geval het meeste op van deze pot.

Zeer goede pot. Eerste keer dat deze pot onder mijn ogen valt, hij is mij nog niet eerder opgevallen in deze collectie maar toen ik net in de folder keek stond hij er niet tussen dus ik denk dat ik net ongeluk heb en ze deze hier niet verkopen.

Heel jammer want voor 16,50 een goede pot af te leiden aan het filmpje.

Laatst bewerkt:
Hier ben ik eigenlijk al een flinke tijd naar op zoek!
Ik ga deze zeker nemen.:cool: Ik vind dat prachtig, eerst zo'n spinner en dan nog een lekker boeketje erbij.
Volgens mij heeft mijn dealer hem wel.:wink:
:bye:

Ik lees dat veel mensen positief zijn over deze pot, maar ik wil graag weten of ik deze zal nemen of dat iemand nog een betere suggestie heeft (in ongeveer dezelfde prijsklasse). De Stars over Paris heb ik reeds besteld, dus die heb ik!

Alvast bedankt :)

of je hem neemt moet je zelf beslissen , we kunnen je wel ideeen geven , zoals de concerto rosso , pharao , overload , air defence , monster trio .

Laatst bewerkt:
Graag zou ik de vraag dan anders formuleren.

Ik twijfel om deze pot te kopen. Is het volgens jullie deze cake zijn geld waard, of zijn andere cakes die beter en mooier zijn voor deze prijs klasse?

Hij is zijn geld dubbel en dwars waard.:cool:
Elk schot heeft een spinner waaruit nog een mooie palm uit draait. Een vrij uniek effect toch.
Maar als het je totaal niet aanspreekt moet je hem uiteraard laten staan, anders; zeker kopen!
:bye:

bij mij schoot hij door , maar dit zorgde er wel voor , dat hij z'n geld dubbel en dwars waard was , de pot duurde bij mij 8 seconden , en de effecten waren gigantisch , ze waren zo breed als de straat en ze kwamen bijna tot aan de grond , en die whirl van te voren maakte het dan helemaal af , dit was de 1e keer datn ik hem had maar zeker niet de laatste keer .

hij staat trouwens goed op film

Bijzondere effecten, zoals verwacht. Iedereen stond er verbaasd naar te kijken. Prachtige hoe de effecten rustig tollen, hij even wacht en dan nog zo'n groot effect uitwerpt.

Back
Bovenaan