[Dynasty] Hongkong

Topcake, maar niet voor deze prijs.. Kom op Wolff, waar is de altijd goede prijs/kwaliteitverhouding gebleven?

Erg mooie cake weer van Wolff. erg goed uitgevoerde effecten met mooie afwisseling. Alleen is €65 voor mij net wat te duur om aan een cake uit te geven. ik snap wel dat hij zoveel moet kosten want zoals je op het filmpje van de vuurwerkbieb/PFR in post 19 ziet is dit gewoon een erg groot lomp ding wat veel ruimte inbeslag neemt. ook zijn er meerdere effecten gebruikt wat het ook weer duurder maakt en er zitten ook nog eens verschillende schietrichtingen in en dit alles bij elkaar maakt hem gewoon tot die €65 die hij nu kost.

Ik had hem ook dit jaar, wat een lomp grote bak haha!
Zelf vond ik hem leuk, geen must have, maar zeker de moeite waard en een leuke afwisseling van effecten en shapes. Of die de volle mep waard is? In mijn ogen niet, voor dat geld zeker wel andere mooiere cakes te vinden, maar smaken zullen verschillen.

Ik moet zeggen, nu ik het filmpje gezien heb, dat ik die palmen aan het begin van deze cake erg mooi vin uitgevoerd.mooi vol en prachtig gekleurde tips.
De finale ziet er ook super uit, maar vind dan het de rest wat mager overkomen,en dan vind ik 70 euro ook best prijzig.
Als alle effecten in deze bak zo mooi waren uitgevoerd als die palmen in het begin, dan zou ik zelf er wel over nadenken.

Mooie bakkie maar toch wel erg prijzig in mijn ogen.

Back
Bovenaan