[Dynasty] Hongkong

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1687
Artikelnaam: Hongkong
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 50
Effectomschrijving: grote mix cake met maar liefst 500 gram verdeeld over 50 schoten. Diverse salvo's aan effecten volgen achter elkaar, ook in fanshape
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 69.95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

hongkong.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film van 21 okt 11:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
En wederom een toppertje, Wolff is dit jaar ook weer goed bezig. Mooie afwisseling in effecten en schietrichtingen heeft deze cake

De adviesprijs ligt gewoon absurd hoog voor deze cake. Het is een leuke afwisselende cake, meer ook niet. Enkele salvo effecten springen eruit, maar de andere helft is gewoon te snel ''verdampt''. Geldt overigens voor meer nieuwe dynasty cakes, een te hoge prijs voor grotendeels midrange effecten. ( dit is overigens bepaalt aan de hand van de video's, maargoed die geven vaak wel een goede indicatie van de effectduur.) Nee, ik ben nog niet overtuigd.

Wauw, wat een topding zeg, goede kleuren, verschillende schietrichtingen waardoor heel afwisselend...alleen mag je daar ook de hoofdprijs voor betalen :sad: jammerjammer

En toch...ik heb de dummy in het echt gezien en de cake is echt formaat groot zeg maar...ben dus ook zwaar benieuwd hoe deze zal presteren in het echt. De prijs is misschien wel wat aan de hoge kant, maar met korting erbij is die gewoon goed te doen...mits hij goed presteerd natuurlijk :D

En toch...ik heb de dummy in het echt gezien en de cake is echt formaat groot zeg maar...ben dus ook zwaar benieuwd hoe deze zal presteren in het echt. De prijs is misschien wel wat aan de hoge kant, maar met korting erbij is die gewoon goed te doen...mits hij goed presteerd natuurlijk :D

Tuurlijk, hij zal wel presteren geen twijfel mogelijk. Maar de prijs/kwaliteit is niet goed, zelfs niet met 10% korting. De prijs moet toch echt zakken naar 50 euro voordat de prijs/kwaliteit goed is.:wink:

tegenwoordig hab je al gauw kortingen van 20% of 30%....dan komt ie dus ook onder 50 euro grens hoor :D
Maar goed, hij blijft vrij prijzig idd hoor.

Prijs inmiddels toegevoegd, film komt ook zsm.
Ik moet toegeven erg veel geld voor 1 cake. Maar wat een geweld zeg! :D

Dat met die kortingen.. nu ik de gemiddelde prijzen zie van diverse cakes hebben ze gewoon al die korting hierin verwerkt...(korting gaat er dus nog wel vanaf en dan hou je de werkelijke adviesprijs over) kom op zeg, het wordt steeds gekker. Dadelijk kosten alle cakes rond de 70 euro. Yeah right, alsof wij daar allemaal op aan het wachten zijn. Vond ze destijds al te gortig met de SUPER 500. Wanneer stop men gewoon eens met die absurd hoge prijzen te hanteren/vragen???

Op basis van het filmpje, denk ik dat dit het product is met de beste uitvoering van een palm effect dat ik in Nederland voorbij heb zien komen.Dan wel het palm effect met rode tip. Maar om één cake alleen voor een goed uitgevoerde palm te gaan kopen, is mij te gek.

Back
Bovenaan