[Dynasty] Crossfire

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Crossfire
Netto gewicht: ...
Aantal schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Effecthoogte: ...
Verpakkingseenheid: ...
Afmetingen: ...
Richtprijs: 87.95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

13462635.5a0031fc.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
laten we dan hopen dat de prijs vernieuwd is!! dure bak dit, rond de 70 euro toch?
wel mooi op de productie films,, ben benieuwd.

Kan deze cake als een erg goede herinerren alleen nooit gekocht vanwege zijn, inderdaad, zeer hoge prijs van rond de €75,-

Dit is zeker een hele mooie cake! Afgelopen jaar had ik hem zelf, het is een regelrechte aanrader. Ben benieuwd of deze vernieuwd is..

Volgens mij eerder een foutje. Maar wat vond je zo mooi aan de cake Jasper? :)
Geef eens aan argument waarom deze cake het kopen waard is volgens jou, ondanks de vrij hogeverkoopprijs?

Ik had deze 2 jaar terug maar vond hem zwaar tegenvallen effecten gaan heel hoog waardoor ze erg klein overkomen.Zal dan voor de blocbuster uit fulloaded gaan die is wel erg mooi,voor vrijwel zelfde prijs,was 69 vlgns mij dus kun je er nog fuegotje bijkopen.

Volgens mij eerder een foutje. Maar wat vond je zo mooi aan de cake Jasper? :)
Geef eens aan argument waarom deze cake het kopen waard is volgens jou, ondanks de vrij hogeverkoopprijs?

Hij is inderdaad duur laten we dat voorop stellen. En ik ben gewoon fan van wolff en royal daarnaast weet ik ook dat er ook potten zijn als the cube, dragsters en daybreak die qua uitwerking niet onder doen maar wel een stuk goedkoper zijn. Maar dat neemt niet weg dat ik de uitwerkingen wel van goede kwaliteit vond en dat hij in een leuk tempo schiet. Maar ik kan heel goed begrijpen dat als je minder geld beschikbaar hebt dat je dan liever voor bijv. bovengenoemde cakes gaat.

Kan deze cake als een erg goede herinerren alleen nooit gekocht vanwege zijn, inderdaad, zeer hoge prijs van rond de €75,-

Je kunt hem als een erg goede cake herinneren, dat vind ik knap want deze cake is nieuw in 2012 :)

voor slechts 87.95 is deze 35 schots waaier cake van jou!:bonk: :frusty:
:mad:
Nou is wolf echt helemaal door geslagen zeg

Kan het ook niet zijn dat deze winkel een stuk hogere prijzen hanteerd dan andere verkooppunten want ik zie wel meer artikelen die behoorlijk duurder zijn als elders ?

Deze cake is inderdaad niet nieuw! Ik heb hem vorig jaar zelf afgestoken. Aan de kwaliteit van de effecten is zeker wel af te zien dat je er veel geld voor betaald, maar dan nog is hij veel te duur.

Ik snap wel dat er nieuw bij staat, want qua prijs is hij dit jaar niet meer te vergelijken met vorig jaar. Deze cake is van 78,50 gestegen naar €87,95. En dit is de adviesprijs vanuit Wolff, en dus niet een hogere prijs van een enkele winkel!

Je kunt hem als een erg goede cake herinneren, dat vind ik knap want deze cake is nieuw in 2012 :)

Kun je mij dan vertellen wat er nieuw aan is? Volgens mij is er namelijk weinig aan veranderd.. Tsja de prijs!
Vorig jaar kocht ik hem voor 64.75 en dat had ik er zeker voor over! Hij was toen 75 en daar gaat bij ons standaard 15% af ;)
Nu is hij veel en veel te duur dat ben ik met jullie allemaal eens.

Groet,
Jasper

Ik vraag me af waar wolff het lef vandaan haalt.
De cake nieuw te noemen, terwijl hij al paar jaar in de handel is, en dan ff lekker fijn de prijs verhogen naar 87,50.

Oke, wel een prachtige bak, maar nu helemaal zeer overpriced.

Ik vraag me af waar wolff het lef vandaan haalt.
De cake nieuw te noemen, terwijl hij al paar jaar in de handel is, en dan ff lekker fijn de prijs verhogen naar 87,50.

Oke, wel een prachtige bak, maar nu helemaal zeer overpriced.

Dat eerste kritiekpunt lijkt me meer iets met VWC te maken te hebben dan met Wolff.
Er is nu eenmaal ook een markt voor dure, grote cakes... Daar kun je deze toe rekenen.

Back
Bovenaan