Dwindling's Oud & Nieuw 2010/2011 + 2011/2011(Blokken, pijlenrek, projecten)

Dwindling

VWC lid
Hier wat filmpjes van Oud & Nieuw 2010-2011: Ik heb het zelf niet gefilmd, maar diegene die het heeft gefilmd heeft alles op de zelfde hoogte gefilmd en ook zie ik dat het beeld her en der vaag wordt. Excuses daarvoor maar ik kan er vrij weinig aan veranderen meer! Ook laat mijn geheugen mij momenteel in de steek en kan ik niet precies meer voor de geest halen om welke blokken het gaat. Diegene die iig afgestoken zijn: TB234, 305(of304), TB217, TB224(als ik het goed heb) RFC LEOPARD, RFC 1301, RFC1320(niet op film) 5 min blok en waarschijnlijk vergeet ik er 1 of 2.

2inch Jorge Blokje
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En nog een 2 inch Jorge Blokje
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

RFC 1301(?)
+ YouTube Video

Nog een Jorge Blok
+ YouTube Video

TB234
+ YouTube Video

Dit was de TB305 of 304. iig 150 schots Jorge
+ YouTube Video

Hier nog een jorge blokje, verschillende kalibers (1 en 2 inch)
+ YouTube Video

RFC Leopard, leuk blokje
+ YouTube Video

5min blok
+ YouTube Video

2011!
Aangezien ik aan het stoken was heb ik moeten vertrouwen op anderen en van wat ik te horen heb gekregen is het een en ander gefilmd.
Het zullen voornamelijk wat kleine(ook wat grotere projecten) betreffen en om alvast een voorproefje te geven hier een pijlenrek.

Als jullie foto's of dergelijk in dit topic willen zien laat maar weten dan knal ik die er ook nog wel op.

Hieronder zullen filmpjes van 2011 volgen:

+ YouTube Video

Foto's voor de liefhebbers van dit leuke beestje:
rek zonder pijlen
2011-12-28161543.jpg

Alvast een klein begin
2011-12-29120308.jpg

En het einde, helaas geen betere foto aangezien het toen regende en hij nogal zwaar was om even gauw te verplaatsen
2011-12-29184023.jpg

Er zullen nog meer filmpjes volgen maar dit kan even duren. Wanneer ik ze ontvang zal ik ze uploaden en hier posten.

Pallet vuurwerk
+ YouTube Video

2011-12-30150140.jpg

Iedereen nog de beste wensen!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het plaatsen voor de filmpjes. Mooi blokken van Jorge. Beetje jammer van de wazige momenten. Die pijlenrek is echt fenomenaal. Geweldig gedaan. Wacht rustig op de volgende filmpjes die nog zullen komen.

P.s welke pijlen zijn er afgeschoten als ik vragen mag. Of wil je dat geheim houden.

Bedankt voor het plaatsen voor de filmpjes. Mooi blokken van Jorge. Beetje jammer van de wazige momenten. Die pijlenrek is echt fenomenaal. Geweldig gedaan. Wacht rustig op de volgende filmpjes die nog zullen komen.

P.s welke pijlen zijn er afgeschoten als ik vragen mag. Of wil je dat geheim houden.

Nee hoor komtie(het is ook voor een deel terug te zien in het rek)
3x Killing Arrow
2x Rocket Box 3
2x Light year
1x Green zone
2x Zink NL
17x Zink 901
1x Allstars
en wat random pijlen

Nee hoor komtie(het is ook voor een deel terug te zien in het rek)
3x Killing Arrow
2x Rocket Box 3
2x Light year
1x Green zone
2x Zink NL
17x Zink 901
1x Allstars
en wat random pijlen

Oke dan bedankt. Ja zijn idd terug te zien in de foto's, maar toen stonden ze er nog niet bij. Maar alsnog bedankt.

Hier weer een kleine update. Helaas laat de kwaliteit van de film te wensen over maar als het goed is, zijn er betere filmpjes in omloop.

Pallet vuurwerk
+ YouTube Video

2011-12-30150140.jpg

Deze bestond uit:
4x Panoramic Palms
2x Miracle
3x Golden Dream
3x Fearless Freak
2x Earcatcher
1x Heavy Legend 49s
1x Mayday
3x AVP cake

Er staat op de foto ook nog een greatwall of china bij, die is helaas niet afgegaan. Lont helemaal opgebrand en voor de rest gebeurde er vrij weinig.
Hopelijk vinden jullie het wat.
OHja voordat ik het vergeet, er zit na de 2x Miracle een pauze in, aangezien dan de great wall of china hoorde te gaan. Daarnaast is er volgens mij sprake van vonkoverslag aangezien alles zo'n beetje tegelijk de lucht in gaat. Wat overigens wel weer zorgt voor een leuk effect!

Zo dat is lekker! Top man. Op 1:50 ergens is dat nou de Golden Dream? Wat een beauty per drie!

Ja dat is hem, volgens mij gaatie ook nog tegelijk met 3x fearless freak wat prima bij elkaar past. Als die versie van de golden dream dit jaar nog in omloop is wordt er sws een karton gehaald!

Een nieuwachtige update. Had een USB stickje gekregen van iemand die nog wat had gefilmd. helaas laat de kwaliteit te wensen over maar wil hem jullie toch niet onthouden.

3x Sunrise

+ YouTube Video

6x Treasure Island (hadden er eigenlijk 7 moeten zijn)
+ YouTube Video

7x Wodkla blue
+ YouTube Video

Enjoy!

Prachtige filmpjes Dwindling.
Kwaliteit is niet geheel perfect zoals je zelf zegt, maar dat drukt de pret bij mij totaal niet.
Heerlijke projecten ook.

Ben benieuwd wat je nog meer voor ons hebt.

Ligt t aan mij of begint de trend te worden dat alles minimaal per 2,3,4,5 of meer afgestoken wordt door de liefhebbers. Heerlijk man. Ga zo door!

Prachtige filmpjes Dwindling.
Kwaliteit is niet geheel perfect zoals je zelf zegt, maar dat drukt de pret bij mij totaal niet.
Heerlijke projecten ook.

Ben benieuwd wat je nog meer voor ons hebt.

Ik vrees dat dit het is. Heb nog wel een paar "halve" filmpjes van cakes maar ligt eraan of jullie dit de moeite vinden om te bekijken. Dan kan ik ze vanavond uploaden.

Ligt t aan mij of begint de trend te worden dat alles minimaal per 2,3,4,5 of meer afgestoken wordt door de liefhebbers. Heerlijk man. Ga zo door!

Dat klopt, ben er vorig jaar eigenlijk mee begonnen door 2 stuks van elk te kopen. Dit jaar iets uitgebreider hehe. Na mijn mening geeft dit toch een extra effect en ook een stuk mee spektakel. Ik schiet nog wel per 1, maar dat is voornamelijk in de vooravond om de kruitstress te bedwingen.

Dank allen voor de reacties, maakt het voor mij weer meer de moeite waard!

Kon het toch niet laten, dus nog even 2 kleine filmpjes.

Pallet vuurwerk wat al eerder is gepost maar nu met een andere camera.
+ YouTube Video

10x silver salute. Helaas met slecht geluid
+ YouTube Video

Enjoy

Back
Bovenaan