Dutch Dream

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: 3012
Artikelnaam: Dutch Dream
Bruto Gewicht: nb
Netto Kruitgewicht: nb
Aantal Schoten: 41
Effectomschrijving: Red coconut w/white glittering
Silver tail w/whistling, Blue star w/red glittering
Silver tail w/whistling, Green strobing willow
Silver tail w/whistling, Brocade crown

Tijdsduur: nb
Stijghoogte: nb
Richtprijs: € 47,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij danken Harten4 voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een absurd mooie finale! Eigenlijk een hele goede cake, prijs ken ik me wel in vinden omdat de effecten mooi zijn en de afwisseling met fluiters ook leuk is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijke cake met mooie verschillende effecten en qua prijs ook interessant te noemen. Qua prijs - kwaliteit verhouding scoort deze cake bij mij het hoogst op dit moment van alle nieuwe producten van Bon.

Mooie cake wederom, Finale is wat Ruben zegt erg lekker. Prijs zit wat mij betreft op de grens, maar dat is persoonlijk.
De afwisseling in deze cake vind ik fijn.
greetzz

Prachtbak met mooie grote effecten en lekkere fluiters tussendoor met een geweldig mooie finale.Prijs vind ik voor deze cake acceptabel.

De prijs is nog acceptabel, maar hoger moet hij absoluut niet worden.

Prachtige combinatie van effecten in deze cake, stuk voor stuk goed uitgewerkt. Hele mooie mixed cake, maar toch een twijfelgevalletje.

Mooie bak hoor. Leuk die fluiters tussendoor waarna een nieuw effect. Goede afwisseling en heerlijke finale. Ik vind de prijs ok.

Mooi afwisselend ding. Volgens mij zijn die fluiters keihard, de willow blijft lang hangen, rode glitters zijn heel fel en finale is dik! Prijs kan nog net, maar is hoger dan ik van Bonfireworks gewend was.

Dit is wel mijn persoonlijk topper tot nu toe van Bonfire.
Wat een geweldig mooie cake is dit.
Zeer mooie effecten, de fluiters tusen door zijn perfect en over de finale hoeven we het niet te hebben,kicken!
De prijs is voor mij prima.

man ik val van me stoel van verbazing .
dit is de 2 de topper die ik hier zie .
deze bak duurt bijna een minuut .
nou jongs daar heb ik het geld wel voor over

Op zich leuk bedacht, de combinatie van effecten en de uitvoering ervan. Of hij kwalitatief in orde is, wacht ik liever een demo filmpje af, maar al bij al een leuke cake voor een vrij normale prijs. Duur is hij niet.

Back
Bovenaan