duitse meepakkers

chappie

VWC lid
Hoi mensen welke (vuurwerk)cake mag vanwege kwaliteit/prijsverhouding beslist niet laten staan bij een bezoek aan duitsland.
ik heb veel gehoord over de reno goed maar ook goedkoop kunnen jullie nog meer cake, s noemen die onder deze noemer vallen.:bye:

Ik ga dit jaar ook voor t eerst, heb het volgende rijtje:

Lidl:
- Alligator (3 a 4 euro)
- Platoon (8 euro)
- Tigers and dragons (13 euro)

Aldi
- Reno (3 a 4 euro)
- Beastmaster (13 euro)
- Musketeer (of was dat Lidl, ik weet het niet, euro of 17)

Kaufland:
- Bloody Mary (4 euro)

En voor de rest, hou de nieuwe folders in de gaten, ook van de bouwmarkten en alle supermarkten. Komen met een week of 2

Weco Titanium
Lesli Sovjet Shooters serie - bijvoorbeeld de Mother Russia of Boris (vind ik persoonlijk erg leuk)

Aanvulling op Koala...

Posten Borse/Centershop:
Jupiter 4 euro
Orion 4 euro
Lesli Gold 3 euro
Böse serie vanaf 4 euro tm 15 euro
Posten Borse loont echt om even binnen te lopen voor budget cakes, hebben erg veel en ook wat niet in de folder staat. Elk jaar ook een ander assortiment, maar van vorig jaar waren dit de de krenten uit de pap.

Kaufland:
Battle of Lions 5 euro
Gorilla Attack 13 euro

Thomas Phillips:
Zombie 4 euro
Rockstar 6 euro

Mits deze de oude kwaliteit heeft is het echt een topper. De laatste keer dat ik hem had was die om te janken zo slecht. (o&n 2014-2015

Zijn deze te koop bij een supermarkt? Of moet ik dan bij een 'echte' vuurwerk winkel zijn?

En heb je toevallig een video van deze slechte versie? :)

Zijn deze te koop bij een supermarkt? Of moet ik dan bij een 'echte' vuurwerk winkel zijn?

En heb je toevallig een video van deze slechte versie? :)

Ook bij supermarkten weet alleen zo niet meer uit mijn hoofd welke supermarkten.

Back
Bovenaan