[Duisburg] Ruhrorter hafenfest 3 Juni 2016

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Stad/dorp: Duisburg
Datum: 03-06-2016
Tijdstip: 23:00uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: ...

Voor meer informatie: http://www.ruhrorter-hafenfest.de/

Laatst bewerkt door een moderator:
En je kunt lekker dichtbij staan, zeker de moeite en niet ver.
In principe van plan, NL-ers zat daar.

***ninja edit **** zie nu dat het 2e filmpje is gemaakt waar ik stond ;)

Staat zeker op het lijstje deze.
Films zien er goed uit, tot 12'', goed te rijden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Scheen 2 jaar terug nog 12" te zijn, vorig jaar was het maximaal 10, ook nice natuurlijk, dit jaar pas ik hem alleen.

Je gaat de kermis op. Loopt naat het water en zorg dat de brug(schietplek) links van je staat :D

juist dat is prima te doen. Parkeren is wat lastiger maar uiteindelijk ook nog prima te doen als je een paar min lopen niet erg vind.
Leuke show met meestal een prima kermis erbij.Heb hem voor dit jaar op de kalender gezet.

Dacht dat deze show pas in juli ergens was maar is dus juni dat schiet al op.Zeker de moeite deze show met grote kaliber bommen.

Welke brug is het precies,er zijn er zoveel. Friedrich Ebert vind Google maps niet. Iemand een duidelijke straat of kruispunt?

Vorig jaar stonden we aan de kant van de kermis maar je kan beter aan de andere kant van de brug gaan staan.Daar staan ook alle freaks stukken rustiger.

Königstraße, Duisburg, Duitsland die brug daar is het.

Wij zijn ook weer present, heerlijke show vorig jaar met dikke kalibers! Sterren kwamen zelfs tot aan het water :D

Zo te zien zijn er meer freaks van plan om die kant op te gaan.
Show ziet er op films dan ook prima uit, ik ben benieuwd iig.
Nu alleen nog de goede plek vinden :wink:.

Iemand een idee waarom deze dit jaar zo vroeg al is? Laatste jaren was het veel later in het jaar...

Back
Bovenaan