Drum 'n Bass Pack [Vuurpijl Ass.]

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 298
Artikelnaam: Drum 'n bass pack
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 3 x 25,00 gram
4 x 35,00 gram
5 x 40,00 gram

Aantal schots: 12
Effectomschrijving: Wat een geweldig grote vuurpijlen zitten er in dit assortiment! Maar liefst 12 maximaal gevulde pijlen allemaal met een uniek effect. Alle pijlen met een harde burst en o.a. gekleurde dahlia, gouden palmboom, gouden willow, brocade crown en paarse palmen.
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 64,95
O.a. te koop bij: GoedVuurwerk.nl

298_drum_n_bass_pack.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mee eens. Leuke naam, heeft niets met vuurwerk te maken verder maar goed je speelt wel op de nieuwe rages in, daar is Lesli zeker wel goed in.

foto aan startpost toegevoegd

zo te zien is het inderdaad de omlabeling van Cruise Control uit de Talk of Town lijn

Ik zou hem alleen al kopen vanwege de naam. Straks een Skrillex-waaier of niet Lesli?

Overigens denk ik dat het weer een groot pakket voor een nog grotere prijs gaat worden. Lesli kennende.

actie

actie

foto aan startpost toegevoegd

zo te zien is het inderdaad de omlabeling van Cruise Control uit de Talk of Town lijn

thanks voor de foto. ik moet zeggen dat ik deze labels wel echt gaaf vind. en de prijs rond de 80 euro denk ik. als het inderdaad gaat om een omgelabelde cruise control. maar nogmaals echt super mooie labels. zoals de meeste producten van next generation silver en red label serie. groeten mustang

Kruitgewichten per pijl toegevoegd!

3 x 25,00 gram
4 x 35,00 gram
5 x 40,00 gram

Adviesprijs: 64,95

Deze pijlen zijn dus gezakt in prijs van 79,95 naar 64,95

Het is niet om te stangen of Lesli de grond in te boren.
Maar ik denk dat inmiddels een 50% van alles een omlabeling is uit eigen keuken.

Bij schuurmans ook. Althans, veel Beko spul omgelabeld. Allemaal bij Shogun vandaan.

Mijn vermoeden is dat je dit komende jaren vaker tegen gaat komen. Of dat ze producten terughalen die er 5 jaar geleden uit zijn gegaan en als nieuw presenteren.

Kruitgewichten per pijl toegevoegd!

3 x 25,00 gram
4 x 35,00 gram
5 x 40,00 gram

Adviesprijs: 64,95

Deze pijlen zijn dus gezakt in prijs van 79,95 naar 64,95

Waarom is mijn post verwijderd? Mag ik niet zeggen wat ik van de prijs vind? Zo niet, dan pech gehad, want ik ga het gewoon nog een keer doen. Ik vind het veel te veel geld.

Back
Bovenaan