Dringen in Duitsland..?

Hallo,
Is het zo dat als je vuurwerk in duitsland gaat halen dat je erg vroeg moet zijnen moet dringen?
Is het ook snel uitverkocht in duitsland?
Bedankt..

Carbidshooter:bye:

Dat dringen valt wle mee ben zelf ook naar duitsland geweest om 10 uur ofzo en toen was alles nog redelijk te verkrijgen. Daarnaast hebben ze bij de lidl elke uur bijvulling. Aldi 2 x per dag geloof ik :( dus eerst naar de aldi gaan ;) voor de rest heb je ook bij de slecker en andere winkels vw verkoop :)

Ligt eraan waar je in duitsland heen gaat.
De 1e verkoopdag is het altijd enorm druk en als je in de grensstreek gaat zal je idd moeten dringen wil je nog wat leuks hebben.
Ik ben zelf vorig jaar 40 km verder Duitsland ingereden, daar stond als opslag gewoon een zeecontainer op de parkeerplaats bij de lidl, bomvol!
Alles was er nog vollop te krijgen en heel rustig in de winkels.
Dus het ligt eraan wat je er voor over hebt he, of vroeg in de rij gaan staan en dringen of wat verder Duitsland inrijden en rustig shoppen.

Groeten Roel.

Ligt eraan waar je in duitsland heen gaat.
De 1e verkoopdag is het altijd enorm druk en als je in de grensstreek gaat zal je idd moeten dringen wil je nog wat leuks hebben.
Ik ben zelf vorig jaar 40 km verder Duitsland ingereden, daar stond als opslag gewoon een zeecontainer op de parkeerplaats bij de lidl, bomvol!
Alles was er nog vollop te krijgen en heel rustig in de winkels.
Dus het ligt eraan wat je er voor over hebt he, of vroeg in de rij gaan staan en dringen of wat verder Duitsland inrijden en rustig shoppen.

Groeten Roel.

Bedankt voor de tip Roel.
Ik heb ondertussen wat films voorbij zien komen met producten uit Duitsland.
Ik begin er zo langzamerhand erg enthousiast over te worden. Want dat waren hele goeie potten voor weinig geld heb ik mij laten vertellen.
Roel: heb jij misschien wat informatie voor mij (ons) met voorbeelden van potten en prijzen?
Op de dvd van vuurwerkcrew worden ook een aantal Duitse potten afgeschoten maar ik ken de prijs niet.
Alvast bedankt

Moontan

Nou..Ik heb dit jaar wat duits vuurwerk uitgeprobeerd. Ofja, 1 pot. Voor de rest heb ik wat potjes mee gedragen om mee te nemen voor een vriend.
Zelf had ik Toronto, voor 8.99 een 16 shots batterij met groen/rood peony naar crackling. Voor dat geld: geweldige pot.
Overigens is vrijwel al het vuurwerk goedkoop, alleen zijn de normale pijlen slecht.

Voor filmpjes kun je het beste op de officiële weco-site kijken, ik ken deze site niet uit mijn hoofd helaas. Je vindt misschien in de winkels niet exact hetzelfde vuurwerk als op die site, want de potten zijn gewoon omgelabeld.
Ik ben Toronto op 3 verschillende manieren tegengekomen, dat weet ik wel nog:wink:

-- filmpje staat in mn volgende post
:bye:

Laatst bewerkt:
Nou..Ik heb dit jaar wat duits vuurwerk uitgeprobeerd. Ofja, 1 pot. Voor de rest heb ik wat potjes mee gedragen om mee te nemen voor een vriend.
Zelf had ik Toronto, voor 8.99 een 16 shots batterij met groen/rood peony naar crackling. Voor dat geld: geweldige pot.
Overigens is vrijwel al het vuurwerk goedkoop, alleen zijn de normale pijlen slecht.

Voor filmpjes kun je het beste op de officiële weco-site kijken, ik ken deze site niet uit mijn hoofd helaas. Je vindt misschien in de winkels niet exact hetzelfde vuurwerk als op die site, want de potten zijn gewoon omgelabeld.
Ik ben Toronto op 3 verschillende manieren tegengekomen, dat weet ik wel nog:wink:

Ik ben nu bezig met het uploaden van het filmpje!

Dank je invader. Goed nieuws. 16 shots voor 8,99. Geen geld. Ben benieuwd naar je filmpje. Woon jij vlakbij de Duitse grens?
:wink: :wink:

Dit jaar toch ook maar overwegen even Duitsland door te cruisen....
Enige probleem is dat je niet altijd van te voren weet wat je allemaal kan halen en met het ontwerpen van een show is dat onhandig....maja voor door het jaar heen anders die paar km die ik er voor moet rijden zijn het wel waard :D
Ben benieuwd naar het filmpje

(@ Moontan zijn er filmpjes op deze site die we niet gelijk bekijken :p )

http://www.youtube.com/watch?v=ZwsFpgsRzgk
Dat is het filmpje.

Duitsland is gewoon prachtig. Contrôle is er nauwelijks, het vuurwerk is 100% betrouwbaar (er zitten voor de veiligheid kartonnen flappen uit zegmaar, ter stabilisatie. Bovendien woog Toronto 2.1 kg:wink: )
en het vuurwerk is er SPOTgoedkoop. En de effecten zijn ook goed uitgewerkt. Potten gaan maar tot 200 gram dacht ik, maar ze concurreren zeker met België.:)

Ik woon trouwens zo'n 20 km als de vogel vliegt van de Duitsche grens af.:wink:

http://img176.imageshack.us/my.php?image=p1010229pn8.jpg
Rechtsonder, onder de Asian Thunders :wink:

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het filmpje en de informatie Invader.
Inderdaad redelijk goede pot. Ik heb ook gehoord dat er zelfs potten waren al voor 4 a 5 euro bij de LidL. Hoe denk jij daarover.?
:cool: :cool:

Klopt, ik heb 2 potten moeten meenemen. Hierbij kreeg ik nog 5 euro extra, omdat hij 15 euro had gegeven in plaats van 10, terwijl ze samen 10 euro kostten.:cool:
Eén was een gewone batterij. 25 shots (peony's misschien, kan ook staarten zijn ofzo), en 1 pot was een 8 shots palm met een fontein er tussendoor.:D

Ik weet helaas de namen niet..Misschien weet die maat van me ze wel nog:wink:

Laatst bewerkt:
Wij hebben ook inkopen gedaan in Duitsland. We waren toch in de buurt, en het werd ons aangeraden om toch ff langs tegaan.
We zijn toen naar de Lidl gegaan. Waar normaal de aanbiedingen liggen lagen nu dus alle potten, knallers en pijlenpaketten. Echt prachtig om te zien! En allemaal Nederlanders erom heen natuurlijk haha.

Ik had een stuk of 10 cakes (als het niet meer waren) + 3 Weco kubus bommen + 4 andere knallers voor 46 euro.

Ik kan zo niet 123 de andere fotos er va nvinden, maar de Weco Fast & Furious knalde bijzonder hard.

fototje:
2006_-_2007_en_oma_010-border.jpg

De duurste cake was 8 a 9 euro en dan heb je als nog 100 shots of maximale tube vulling. Echt zeer aan te raden. En zoals hier boven wordt verteld, was er nergens controle te zien.

Lev-He. Dit is waar we op wachten.
10 potten en nog wat voor 46 euro.!!!!
En dan zijn het nog goede potten ook.
Die Fast en Furious heb ik gezien. Die is echt goed en knalhard.
Bedankt voor je foto.
Zijn er veel LIDL en ALDI over de grens?
Wabnt ik neem aan dat je bij alle andere winkels in Duitsland de volle mep betaalt.

Ja, je ziet toronto er ook tussen zitten.
Ik raad je aan: KOOP ALLEEN de pijlen waar bij de beschreving iets in de trend van:
"Neue technik mit Doppelschlag und Bombenfülling!"
De rest is alleen maar troep:wink: De goede pijlen zijn heel goed:D

Ik vindt alleen die 2 potten van die vriend niet.:bye:

Zoals je ziet, Phoenix concurreert met bijvoorbeeld de 26 shots Golden Glory, terwijl die pot maar liefst 34 euro duurder is.:cool:

Ik zeg het je, Duitsland is een goudmijn:D

Dit is echt "Unbeschreiblich billig". Volgend O&N een kofferbakje vullen in Duitsland. Dit is zeker de moeite waard.

Ja misschien een goed idee Mantronix. Ik zit er ook al aan te denken.
En het is allemaal WECO spul, toch goede kwaliteit.
En handig voor doorlontprojecten, niet?

Back
Bovenaan